"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, ul. Gołdapska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 520 22 95/96, , fax. 87 520 25 43
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Gołdapska 1
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 520 22 95/96, , fax. 87 520 25 43
REGON: 519558690 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Olmedica sp.z.o.o. w Olecku, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP, WDROŻENIE ORAZ OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISOWYM OPROGRAMOWANIA W ZAKRESIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM ORAZ KADROWO- PŁACOWYM CZ. SZAREJ SZPITALA „OLMEDICA” SP. Z O.O W OLECKU.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu finansowo-księgowego oraz systemu kadrowo-płacowym dla szpitala Olmedica w Olecku, wdrożenie i nadzór autorski nad Oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń Użytkowników i Administratora, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, który powinien spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - projekt umowy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: rozdziale VI pkt. 1 lit. a) niniejszej SIWZ – oraz jeżeli dotyczy wskazane w rozdziale VI pkt.1 li. b), c) i d) – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 2.wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy” Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3.pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, WDROŻENIE ORAZ OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISOWYM OPROGRAMOWANIA W ZAKRESIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM ORAZ KADROWO- PŁACOWYM CZ. SZAREJ SZPITALA „OLMEDICA” SP. Z O.O W OLECKU.”
Dodano: 2021-01-20 - Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych
Dodano: 2020-06-17 - Wdrożenie e-usług w Gminie Dubeninki wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnych do ich realizacji
Dodano: 2019-07-31 - Zakup i wdrożenie systemu informatycznego eRada w ramach projektu Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie
Dodano: 2019-06-07 - „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie systemu informacji przestrzennej oraz e-usług publicznych wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego” w ramach projektu pn. „E-Gmina – uruchomienie e-usług i poprawa dostępu do informacji przestrzennej w Gminie Srokowo” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-06-01 - Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego
Dodano: 2018-05-08