Przetargi.pl
Zakup wartości niematerialnych i prawnych: system GIS i system monitoringu

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wartości niematerialnych i prawnych: system GIS i system monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup wartości niematerialnych i prawnych obejmujących system GIS i system monitoringu, służącego do usprawnienia zarządzania majątkiem sieciowym, eksploatowanym przez Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Łochowie w ramach Zadania 14 pn. „Zakup wartości niematerialnych i prawnych: system GIS i system monitoringu” realizowanego w ramach projektu pn. „Uzupełnienie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Łochów” nr POIS.02.03.00-00-0392/17 ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. 2. Zadanie 14 stanowi kontynuację dotychczasowych działań gminy zmierzających do usprawnienia procesu zarządzania systemem wodociągowym i kanalizacyjnym oraz obniżenia kosztów ich funkcjonowania. Powstała w trakcie dotychczasowych prac infrastruktura techniczna oraz informatyczna stanowi bazę do wdrożenia Zadania 14 w gminie Łochów. 3. W ramach Zadania 14 planuje się następujące działania: 1) dostawę i wdrożenie systemu GIS; 2) rozbudowę i modernizację systemu SCADA; 3) wdrożenie modelu matematycznego sieci wodociągowej; 4) wdrożenie modelu matematycznego sieci kanalizacyjnej; 5) wyposażenie serwerowni i dwóch dyspozytorni w sprzęt informatyczny; 6) przeprowadzenie sektoryzacji sieci wodociągowej; 7) przeprowadzenie integracji wdrażanych systemów z innymi narzędziami i systemami informatycznymi, w tym przeprowadzenie integracji z bazą danych GIS. 4. Zakres zamówienia został podzielony na 9 etapów i obejmuje: 1) Etap 1 - Projekt wdrożenia systemu; 2) Etap 2 - Utworzenie stanowisk dyspozytorskich wraz z dostawą sprzętu komputerowego; 3) Etap 3 - Dostawa systemu SCADA; 4) Etap 4 - Dostawa i wdrożenie GIS; 5) Etap 5 - Monitoring punktów zasilania w wodę; 6) Etap 6 - Model matematyczny sieci wodociągowej; 7) Etap 7 - Model matematyczny sieci kanalizacyjnej; 8) Etap 8 - Integracja systemów; 9) Etap 9 - Przekazanie systemu do eksploatacji, w tym 1 miesiąc okresu stabilizacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”. 6. Jeżeli w SIWZ, w tym w OPZ wskazano w odniesieniu do niektórych produktów jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w OPZ. 7. W przypadku, gdy w SIWZ w tym w OPZ zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w OPZ. 8. W przypadku wymaganego w OPZ oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w OPZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania (zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r., sygn. akt KIO 2315/13). 10. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w sposób określony we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 11. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony System: minimum 1 rok licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji jakości na dostarczony System stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia oraz prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 13. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ; 3) każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 4) każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SIWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 6) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych – opis produktów równoważnych w stosunku do dokumentacji przetargowej; 7) wyjaśnienie uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w Rozdziale XII ust. 5 SIWZ – jeżeli dotyczy, w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach