Przetargi.pl
Zakup walca drogowego z finansowaniem w leasingu operacyjnym z wykupem

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup walca drogowego z finansowaniem w leasingu operacyjnym z wykupem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Oddanie do używania i pobierania pożytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r.,poz.459, 933, 1132) w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego gumowego walca drogowego z kabiną o ciężarze maszyny gotowej do pracy ca 10 t. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (opis parametrów walca drogowego). 3.1.2. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca w ramach czynności określonych w pkt. 3.1.1. SIWZ nabędzie pojazd od producenta i sfinansuje jego zakup Zamawiającemu, bądź ofertę złoży konsorcjum Finansujący i Producent. 3.1.3. W ramach finansowania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1.1 SIWZ Zamawiający przewiduje: 3.1.3.1. W 2018 r. Zamawiający przeznaczył na ten cel kwotę w wysokości 150.000 zł. (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). W ramach tej kwoty dokonana zostanie wpłata początkowa po podpisaniu umowy leasingowej oraz będą wniesione miesięczne czynsze leasingowe do końca 2018 r. W ramach tej kwoty zostanie również zapłacona jednorazowo składka ubezpieczenia komunikacyjnego na pierwszy rok, zgodnie z pkt. 3.1.5 SIWZ.. Kwota określona w zdaniu pierwszym zawiera podatek VAT. 3.1.3.2. Okres spłaty czynszów leasingowych 59 miesięcy. 3.1.3.3. Wykup przedmiotu leasingu dokonany w 60 miesiącu w wysokości - 1% początkowej wartości pojazdu. 3.1.3.4. Rozliczenia dokonywane będą w PLN. 3.1.3.5. Stała stopa procentowa. 3.1.4. Gwarancja – min. 24 miesięce. 3.1.5. Ubezpieczenie komunikacyjne. Zamawiający przewiduje objęcie ubezpieczeniem komunikacyjnym (pakiet OC+AC+ NW) przez cały okres trwania umowy leasingowej. Składki ubezpieczenia płatne będą jednorazowo w pakietach corocznych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę ubezpieczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym. W przypadku korzystniejszej oferty ubezpieczenia zaproponowanej przez brokera Zamawiającego, Zamawiający zawrze umowę ubezpieczenia zaproponowanego przez Wykonawcę ale na warunkach przedstawionych przez brokera Zamawiającego. 3.2. Zamawiający oczekuje, że przeglądy posprzedażne w ramach gwarancji realizowane będą w siedzibie Zamawiającego i na koszt Wykonawcy. 3.3. Zamawiający żąda, aby przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ był realizowany przez wykonawcę lub podwykonawcę legitymującego się zatrudnieniem pracowników na podstawie umowy o pracę w myśl przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zmianami). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tzn. sprzedawców, osób obsługujących leasing, pracowników którzy biorą udział w przygotowaniu pojazdu wg potrzeb Zamawiającego, pracowników ASO. 3.4. Istotne postanowienia przyszłej umowy, które Zamawiający zawarł w załączniku nr 3 do SIWZ będą stanowiły aneks do umowy leasingu zawartej na podstawie odrębnych przepisów. Przy czym w razie sprzeczności pomiędzy IPPU a umową leasingu pierwszeństwo będą miały IPPU. 3.5. Dla oceny zdolności ekonomiczno – finansowej Zamawiającego, Zamawiający wskazuje adres strony, na której są do pobrania dokumenty niezbędne dla Wykonawcy w celu dokonania oceny ekonomiczno – finansowej Zamawiającego: www.lubicz.pl → gospodarka i finanse → sprawozdania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43312400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach