Przetargi.pl
Zakup walca drogowego wibracyjnego

Zakład Usług Leśnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Nadbrzeźna 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8110415 , fax. 074 8111561
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych
    ul. Nadbrzeźna 11 11
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8110415, fax. 074 8111561
    REGON: 89019777200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup walca drogowego wibracyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup walca drogowego przeznaczonego do budowy dróg w terenie górskim przy dużych spadkach i wzniesieniach terenu. Rok produkcji 2014-2015 fabrycznie nowy, nie używany, wibracyjny. Waga maszyny całkowita min 17000 kg max 18000 kg oś przednia - jeden bęben stalowy , gładki , oś tylna 2 koła plus skrobaki silnik producenta maszyny , diesel, min norma emisji spalin min Stage III B lub nowszy pojemność min 4,0 l napęd na bęben i oś tylną , niezależnie od siebie poprzez dwie pompy zdolność pokonywania wzniesień tył, przód z wibracją , szerokość bębna min 2130 mm zmienna częstotliwość wibracji, haki wahliwo-łamliwy układ kierowniczy hydrostatyczny łamany układ kierowniczy hydrostatyczny napęd jazdy i wibracji kabina zamknięta, możliwość wsiadania z obu stron, amortyzowany fotel operatora , system kontroli trakcji, automatyczna kontrola trakcji i poślizgu napędowego, wyświetlacz systemów informacyjnych i kontrolnych, konsola przyrządów sterujących i przełączników, miernik zagęszczenia , dokumentacja zagęszczenia, maty podłogowe, osłony przeciwsłoneczne tył i przód, oświetlenie kabiny, reflektory robocze z przodu i tyłu, lusterka zewnętrzne i wewnętrzne, alarm cofania, ogrzewanie ,wentylacja ,klimatyzacja, radio MP3/USB, reflektory cofania LED, światła dzienne, obrotowa lampa sygnalizacyjna ostrzegawcza, gaśnica, apteczka, narzędzia, trójkąt ostrzegawczy, system GPS. Dokumentacja techniczno -ruchowa w języku polskim, instrukcja w języku polskim, katalog części zamiennych, gwarancja min 12 miesięcy sprzęt musi spełniać wymogi CE, musi mieć oznakowanie CE i potwierdzającą to deklarację producenta autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 100 km od Zamawiającego szkolenie operatora przeglądy okresowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach