Przetargi.pl
ZAKUP W SYSTEMIE RATALNYM URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032 , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2016-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP W SYSTEMIE RATALNYM URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1 Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania. W ramach zadania nr 1 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące urządzenia: kardiomonitory (5 sztuk) z centralą pielęgniarską; pompy infuzyjne wraz z wyposażeniem; respiratory (3 sztuki) z ramieniem układu pacjenta, płucem testowym i podstawą na kółkach; defibrylator; dezynfektor – myjnia (1 sztuka), dezynfektor WC – myjnia WC (1 sztuka). W ramach zadania nr 2 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące urządzenia: materace przeciwodleżynowe (3 sztuki), wielofunkcyjne łóżka szpitalne z funkcją przechyłów bocznych oraz zintegrowanym systemem pomiaru masy pacjenta (2 sztuki), ssaki elektryczne (2 sztuki), konwekcyjny system ogrzewania pacjenta podwójnie filtrowanym powietrzem (3 sztuki), analizator parametrów krytycznych (1 sztuka). Wykaz parametrów technicznych urządzeń określa załącznik nr 1 do SIWZ. Z kolei warunki finansowe realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Okres gwarancji poszczególnych urządzeń minimum 12 miesięcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, instalacji oraz uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie szpitala, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla każdego urządzenia. 5. Dostarczony sprzęt musi być w pełni nowy i nieużywany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna. 6. Dostarczone Zamawiającemu urządzenia spełniać muszą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: dla każdego urządzenia - Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w język polskim. 9. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach