Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2020-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
REGON: 12933300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup w ramach projektu "Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelnią na miarę XXI wieku"- POWR.03.05.00-00-A095/19-00, 53 krzeseł ewakuacyjnych, które będą dostępne we wszystkich budynkach UAM w celu zapewnienia możliwości sprawnej i bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnością ruchową w przypadku konieczności natychmiastowego opuszczenia budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup w ramach projektu "Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelnią na miarę XXI wieku"- POWR.03.05.00-00-A095/19-00, 53 krzeseł ewakuacyjnych, które będą dostępne we wszystkich budynkach UAM w celu zapewnienia możliwości sprawnej i bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnością ruchową w przypadku konieczności natychmiastowego opuszczenia budynku. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) w ostatniej kolumnie: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol krzesła ewakuacyjnego jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca do wycenionego krzesła ewakuacyjnego załączy osobną kartę katalogową, która musi zawierać co najmniej: - nazwę i symbol mebla/ sprzętu, - zdjęcia lub rysunki oferowanego krzesła (w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły, optymalnie formatu A5), wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego, - nazwę producenta. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na krzesła ewakuacyjne: 1) Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji co do jakości na przedmiot zamówienia (okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert). Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w Istotnych postanowień do umowy. 2) Wykonawca zapewni obsługę serwisową na okres minimum 60 miesięcy (okres obsługi serwisowej jest jednym z kryteriów oceny ofert). Okres obsługi serwisowej liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w Istotnych postanowień do umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A do SIWZ normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składane jest przez każdego z członków konsorcjum - oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3 (Jeżeli dotyczy) - pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz (mebli, wyposażenia socjalnego i wyposażenia toalet) w budynku przy ulicy Kolejowej 24b stanowiącego rozszerzenie oferty Biblioteki Publicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „MultiMedia – rozszerzenie oferty Biblioteki Publicznej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim o bibliotekę multimedialną”.
Dodano: 2017-11-30 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz (mebli, wyposażenia socjalnego i wyposażenia toalet) w budynku przy ulicy Kolejowej 24b stanowiącego rozszerzenie oferty Biblioteki Publicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „MultiMedia – rozszerzenie oferty Biblioteki Publicznej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim o bibliotekę multimedialną”.
Dodano: 2017-11-03 - Usługa wykonania mebli wraz z montażem
Dodano: 2017-09-20