Przetargi.pl
zakup w formie leasingu samochodu kontenerowego - hakowego

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Bracka 51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0338666781 , fax. 0338666789
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bracka 51 51
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 0338666781, fax. 0338666789
    REGON: 07058092200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup w formie leasingu samochodu kontenerowego - hakowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Samochód kontenerowy - hakowy fabrycznie nowy warunki techniczne: Samochód przeznaczony do załadunku i wyładunku kontenerów ze zunifikowanymi elementami zaczepowo-blokującymi typu KP-7, za pomocą urządzenia hakowego oraz do ich transportu. 1.Nadbudowa: - nominalne obciążenie haka - 7 Mg - czas wciągania kontenera max. - 60 s - czas zestawiania kontenera max. - 40 s - max. kąt pochylenia kontenra przy wciąganiu i zestawianiu - 30 st. - max. kąt przy podniesieniu kontenera - 50 st. - długość kontenera - do 3400 mm - max. ciśnienie w układzie hydraulicznym - 12 MPa - układ hydrauliczny dostosowany do podłączenia napędu hydraulicznego piaskarko solarki NIDO 90 firmy SCHMIDT/szybkozłącza hydrayuliczne o symbolach; gniazdoPVV3.2542.402 , wtyczkaPVV2.2542.403,zawór odcinający obwód hydrauliczny nadbudowy kontenerowej./ - blokada mechaniczna kontenera - sterowanie urządzeniem z kabiny kierowcy 2. Podwozie: - dopuszczalna masa całkowita - 13 Mg - rozstaw osi - 3650 mm - kabina seryjna kompaktowa - silnik wysokoprężny turbodoładowany spełniający normę EURO 5 o mocy 176 KW bez instalacji mocznikowej - dodatkowy filtr paliwa podgrzewany z separatorem wody - płomieniowe urządzenie rozruchowe - elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km/h - wyciszenie hałasu 82 dB (92/97 EWG) dla napędu na wszystkie koła - wlot powietrza wyprowadzony do góry z suchym filtrem powietrza u dołu po prawej stronie - wydech wyprowadzony do góry z lewej strony - manualna skrzynia biegów - konstrukcja przystawki odbioru mocy umożliwiająca jazdę z włączoną przystwką - przednia oś napędzana - zawieszenie paraboliczne 6,0 Mg - blokada mechanizmu różnicowego w osi przedniej z brzęczykiem - stabilizator osi przedniej - tylne zawieszenie powietrzne 7,8 Mg - tylna oś ze zwolnicami w piastach kół, z kołami bliźniaczymi - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi - stabilizator tylnej osi - zbiornik paliwa o pojemności 150 litrów - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie przystosowany do ruchu prawostronnego - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem - belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu pojazdu - hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi wyposażone w układ ABS - siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym - siedzenie dla dwóch pasażerów - tachograf cyfrowy - wyświetlacze na tablicy wskaźników w języku polskim - kabina wyposażona w światła ostrzegawcze z logo Zamawiającego - boczne światła obrysowe - sygnał dźwiękowy biegu wstecznego - instalacja elektryczna podwozia przystosowana do podłączenia układu sterowania piaskarko solarki NIDO 90 firmySCHMIDT - instalacja elektryczna wyposażona w gniazdo do podłączenia układu sterującego pługiem SNK 270 firmy SCHMIDT - podwozie winno być wyposażone w czołownicę do pługa odśnieżnego typ SNK 270 firmy SCHMIDT 3. Pozostałe wymagania Zamawiającego: - okres gwarancji min. 12 miesięcy - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny /reakcja do 24 godzin od momentu zgłoszenia - podjęcie naprawy/ - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia, Wykonawca podstawi samochód zastępczy na własny koszt /w okresie gwarancyjnym/ - bezpłatny serwis gwarancyjny - pojazd winien posiadać świadectwo homologacji oraz stosowne certyfikaty bezpieczeństwa - pojazd winien być zarejestrowany jako samochód specjalny z uwagi na to, że jest przystosowany do prowadzenia akcji zimowej - szkolenie w zakresie eksploatacji i obsługi w siedzibie Zamawiającego - dokumentacja techniczno-ruchowa podwozia i nadwozia /instrukcje obsługi i naprawy, katalog części zamiennych/ - z pojazdem należy dostarczyć dwa komplety dokumentacji niezbędnej do dokonania rejestracji w UDT II. Warunki leasingu: - leasing operacyjny - okres leasingu 36 miesięcy - miesięczne raty leasingowe równe, opłacane wg harmonogramu opłat leasingowych - I rata leasingowa zostanie opłacona w terminie 30 dni po opłaceniu czynszu inicjalnego - czynsz inicjalny w wysokości max. 10% wartości zamówienia - kwota wykupu w wysokości 1% wartości zamówienia - rata leasingowa winna zawierać ubazpieczenie pojazdu w całym okresie umowy - po wykupie przeniesienie własności rzeczy z Leasingodawcy na Leasingobiorcę - zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec leasingobiorcy z tytyłu należytego wykonania umowy leasingu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341330008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych, Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dotyczy systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://puk.zywiec.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach