Przetargi.pl
Zakup (w formie leasingu) oraz dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów samochodowych ( 5-cio i 7-mio osobowy) wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami z podziałem na dwa zadania.

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup (w formie leasingu) oraz dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów samochodowych ( 5-cio i 7-mio osobowy) wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami z podziałem na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wg. SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup (w formie leasingu) oraz dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów samochodowych ( 5-cio i 7-mio osobowy) wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1: ,,Zakup w formie leasingu oraz dostawa fabrycznie nowego pojazdów samochodowego 5-cio osobowego wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami” Zadanie nr 2: ,,Zakup w formie leasingu oraz dostawa fabrycznie nowego pojazdów samochodowego 7 - mio osobowego wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami” 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ: 9.1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć ją wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). Zadanie nr 2: 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Wojewódzkie centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ulica Ogińskiego 6, 58 – 506 Jelenia Góra, konto bankowe: PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku bankowego: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. z dopiskiem: „Wadium – nr sprawy ZP/PN/34/09/2020 – „Zakup (w formie leasingu) oraz dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów samochodowych (5-cio i 7-mio osobowy) wraz z ubezpieczeniem oraz okresowymi przeglądami z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr ………….”. Kopię dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty. 9.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, tzn. że wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie będzie traktowane jako spełnienie warunku terminowego wniesienia wadium. 9.6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w lit. b-e stosowny dokument należy umieścić w kopertę, po czym przekazać do sekretariatu Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego kotliny Jeleniogórskiej, 58 – 506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6 do dnia składania ofert, natomiast kserokopię dołączyć do oferty. Na stosownej kopercie trzeba opisać następujące informacje: - nazwę oraz adres Wykonawcy, - nr postępowania na, które wpłacane jest wadium tj. WADIUM do postępowania ZP/PN/34/09/2020 ze wskazaniem nr zadania, 9.7. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego. 9.8. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinna zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.9. Gwarancja wadialna wnoszona w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinna zawierać następujące elementy: 9.9.1 nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) – Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny jeleniogórskiej w Jeleniej Górze, ulica Ogińskiego 6, 58 – 506 Jelenia Góra, Polska; gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 9.9.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 9.9.3. kwotę gwarancji, 9.9.4. termin ważności gwarancji, 9.9.5. Gwarancja musi być egzekwowalna i wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, podlegać prawu polskiemu, a w sporach z gwarancji wyłącznie właściwy musi być Sąd Powszechny siedziby Zamawiającego. 9.10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą konieczne jest przedłużenie okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, wniesienie nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.11. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.13. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.14. Zwrot wadium lub utratę wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VII pkt. 7.2. ppkt. 1) Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa, załącznik nr 5 - opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach