Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 16
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 231 10 33 , fax. 054 232 56 15
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 16 16
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 231 10 33, fax. 054 232 56 15
REGON: 91134032800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup w formie leasingu finansowego sprzętu medycznego dla Przychodni Nr 1 we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż mammografu wraz z wyposażeniem - szt 1 oraz ultrasonografów - szt 2 w Przychodni Nr 1 we Włocławku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustwy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia : aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez oferenta, wypełniony formularz oferty, wypełniony formularz cenowy, wypełnione zestawienie parametrów techniczno - eksploatacyjnych, oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oświadczenie wykonawcy, aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykoanwca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (certyfikaty, atesty itp), właściwe świadectwa rejestracji i dopuszczenia do użytku w służbie zdrowia w Polsce, oryginalny katalog ( lub firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia) umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produków z wymaganiami zamawiaiącego określonymi w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena jakości (parametry techniczne)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wywoływarki mammograficznej
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa systemu dziennego do mammografii
Dodano: 2012-01-23 - Zakup, dostawa i montaż analogowego mammografu wysokiej klasy dla SP ZOZ Rypin
Dodano: 2011-07-04 - Dzierżawa systemu dziennego do mammografii.
Dodano: 2010-12-21 - Dzierżawa systemu dziennego do mammografii.
Dodano: 2009-12-18