Przetargi.pl
Zakup używanej równiarki drogowej wraz z dostawą do siedziby zamawiającego

Zakład Gospodarki Komunalnej Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, ul. Daszyńskiego 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 313 93 , fax. 071 39 13 93
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Wiązów
    ul. Daszyńskiego 35 35
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 313 93, fax. 071 39 13 93
    REGON: 93102270700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej równiarki drogowej wraz z dostawą do siedziby zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Minimalne parametry techniczne równiarki: 1) Silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy 120kW- 160kW.; 2) Skrzynia przekładniowa manualna lub manualna i automatyczna o ilości przełożeń min. 6 do przodu i 3 do tyłu; 3) Most napędowy tandem (6x4) z automatycznie załączanym mechanizmem No- Spin l lub równoważny; 4) Układ hydrauliczny typu Load-Sensing, oparty na pompie głównej tłokowej; 5) Układ hamulcowy hydrauliczny lub hydrauliczno - pneumatyczny dwuobwodowy z niezależnym obwodem hamulca awaryjnego; 6) Rama łamana; 7) Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół; 8) Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego; 9) Masa maszyny z osprzętem 14000 -16000 kg. Minimalne wyposażenie: 1) dwa lemiesze robocze: a) przedni lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 2500 mm;kąt skretu min 25 stopni w lewo, w prawo; b) środkowy lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 3600 mm z przesuwem poziomym (obrót w poziomie do 360?) i pionowym min. 50? oraz z przesuwami bocznymi; 2) zrywak tylni( min.4 zęby); 3) skrzynia biegów mechaniczna, manualna; 4) wyposażony w licznik motogodzin; 5) wyposażony w obrotomierz obrotów silnika; 6) ogumienie standardowe; 7) masa całkowita: 12 000 kg -16 000 kg; 8) dodatkowe wyjście hydrauliczne do podłączenia płyty wibracyjnej; 9) kabina ogrzewana, wentylowana, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, ogrzewane lusterka zewnętrzne; 10) oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze; 11) równiarka musi posiadać wszelkie wymagane przepisami na rynku polskim badania i certyfikaty dopuszczające ja do eksploatacji oraz posiadać znak CE; 12) instrukcja obsługi równiarki w języku polskim. Używana równiarka musi być sprawna technicznie. Okres gwarancji mininum 6 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432210008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa nast?pujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie; 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Zał. nr 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .2, .3, .4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesi?cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach okreslonych w niniejszym pkt. B. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: a) Oferta winna zawierać Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 2-5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dodatkowe dokumenty a) zaakceptowany projekt umowy (Zał. Nr 3); b) min. 6 szt. zdjęć formatu min 9 x 13 cm przedmiotowej maszyny. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach