Przetargi.pl
Zakup używanej offsetowej maszyny drukarskiej

Zakład Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-502 Bydgoszcz, ul. Ludwikowo 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5859898 , fax. 52 5859895
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Aktywności Zawodowej w Bydgoszczy
    ul. Ludwikowo 3 3
    85-502 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5859898, fax. 52 5859895
    REGON: 34011388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zazdrukbydgoszcz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej offsetowej maszyny drukarskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup używanej offsetowej maszyny drukarskiej: 1. Oferowana w przedmiotowym postępowaniu maszyna drukarska winna posiadać następujące cechy fabryczne: a) nabite numery fabryczne, trwale zamocowana tabliczka znamionowa oraz oznakowanie CE, b) format: B3+, c) technologia druku: offset, na arkuszach, druk dwóch kolorów na jednym przebiegu arkusza, d) prędkość: 10 000 odbitek /h e) nawilżanie alkoholowe z chłodzeniem, f) zakładanie płyty: półautomatyczne, g) sterowanie z pulpitu, h) sektorowe kałamarze farbowe, i) automatyczne mycie obciągów i cylindrów, j) system pasowania płyt, k) pneumatyczne dostawianie cylindrów i wałków farbowych, l) podciśnieniowe prowadzenie arkusza na stole spływowym, m) proszkowanie, n) programowanie nakładu i formatu (funkcja pamięci), o) funkcja rozcierania bocznego wałków nadających, gumowych. 2. Oferowana w przedmiotowym postępowaniu maszyna drukarska winna spełniać następujące wymagania eksploatacyjne: a) do maszyny powinien być załączony komplet nowych wałków gumowych, b) rocznik: nie starszy niż 1996 r., c) ilość dotychczas wykonanych przez maszynę odbitek: nie więcej niż 60 milionów, d) stan techniczny: gotowość do wykonania druku w pełnym nakładzie z wykorzystaniem wszystkich wymienionych funkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429912104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) bądź poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji bądź poręczenia), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt VIII, ppkt 11, lit. ppkt a - d) - bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji bądź poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji bądź poręczenia (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I, ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium przetargowe - ZAZ/ZP/08/2013 oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przebieg
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zazdrukbydgoszcz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach