Przetargi.pl
Zakup używanej mini koparki

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4145631 , fax. 0-18 4145643
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Papieska 2 2
    33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4145631, fax. 0-18 4145643
    REGON: 49075216300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej mini koparki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Mini koparka Opis pojazdu: - rok produkcji: minimum 2005 - waga: do 5,5 tony - przebieg: nie więcej niż 2500 motorogodzin - moc ok. 32-35 kW - na gumowych gąsienicach Dodatkowe informacje: - serwis w obrębie powiatu nowosądeckiego - hydraulicznie uchylna łyżka - komplet łyżek 30,60,90 - serwis 1 rok - dojazd serwisu 12 godzin od momentu zgłoszenia - w razie awarii wymagana maszyna zastępcza Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy (Ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.) i dodatkowe zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia ich spełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach