Przetargi.pl
Zakup używanej lub nowej instalacji kontenerowej do biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i kompostowania odpadów zielonych

Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów "Czysty Region" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47-230 Kędzierzyn-Koźle, ul. Naftowa 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4886850 , fax. 77 4886047
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów "Czysty Region" Spółka z o.o.
    ul. Naftowa 7 7
    47-230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4886850, fax. 77 4886047
    REGON: 16150226000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msokkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej lub nowej instalacji kontenerowej do biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i kompostowania odpadów zielonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej lub używanej (nie starszej niż 8 lat) instalacji kontenerowej części biologicznej do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych o ogólnej wydajności 16 000 Mg-rok i instalacji do kompostowania odpadów zielonych o wydajności 1 tys. Mg/rok posiadającej sprawny układ napowietrzający, nawilżający i antyodorowy (biofiltr) . Instalacja ma zapewnić uzyskanie odpadu (stabilizatu) o parametrach zgodnych z par.4, ust.2, ppkt.2) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz.1052) w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych. Celem zakupu ww. instalacji jest zapewnienie wymaganej wydajności instalacji MBP. Wymagania Zamawiającego wobec Sprzedawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Przeprowadzenie wizji lokalnej istniejącej kompostowni kontenerowej, opracowanie koncepcji posadowienia nowej kompostowni kontenerowej na terenie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Spółka z o. o. przy zachowaniu wszelkich niezbędnych warunków techniczno-technologicznych dla tego typu procesu jak i konieczność zachowania jedności przestrzennej instalacji. b.Kompostownia ma zapewniać ciągłość pracy. d.Zapewnienie dostawy przedmiotu zakupu najpóźniej do dnia 30.11.2015 r.. Do tego czasu instalacja musi być gotowa do rozruchu czyli dostarczona, ustawiona na wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, złożona, podłączona i technologicznie przygotowana do rozpoczęcia eksploatacji. e.Wykonanie zasilania całej instalacji kontenerowej w media niezbędne do prowadzenia prawidłowego procesu technologicznego. f.Instalacja powinna posiadać dobry stan techniczny: szczelne kontenery, brak korozji,szczelność instalacji napowietrzającej i nawilżającej, sprawne podzespoły elektryczne sterujące procesem, tj. proces ma być sterowany ręcznie poprzez mechaniczną regulację ilości powietrza dolotowego, natężenie strumienia dopływu będzie natomiast sterowane przez zamontowany sterownik przy wentylatorze nadmuchowym. g..Dopuszcza się możliwość aby przedmiot zamówienia posiadał wspólny system napowietrzania oraz biofiltr wraz z innymi kontenerami, w których prowadzony będzie proces stabilizacji odpadów komunalnych pod warunkiem że kontenery do kompostowania będą posiadały dojście do świeżej wody, niezbędnej do prowadzenia procesu kompostowania w sposób właściwy, bez niebezpieczeństwa skażenia kompostu wodą podprocesową z procesu stabilizacji. Warunkiem jest także odpowiednia ilość powietrza dostarczona przez wentylator w ilości umożliwiającej przynajmniej 5 wymian (całej objętości kontenera) powietrza w kontenerach w przeciągu godziny. h.Wykonawca dokona montażu i rozruchu instalacji zakończonego protokołem potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w pkt. 3.1 niniejszej specyfikacji oraz gotowość do pracy. i. Wszystkie elementy instalacji powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia BHP i ppoż. potwierdzone protokołem- protokół sporządza inspektor BHP i ppoż. Zamawiającego. j.Łącznie z dostawą instalacji powinny być dołączone nw. dokumenty: -dokumentacja techniczno-ruchowa przedmiotu zakupu, -świadectwo zgodności z CE, -instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 161600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00-100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-11-09 do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane), oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej zostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty eksploatacji - zużycie energii elektrycznej E [kW]
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.msokkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną