Przetargi.pl
Zakup używanej linii do produkcji pelletu

Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych Zakład Rolno-Produkcyjny w Średniej Wsi 177 ogłasza przetarg

  • Adres: 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 469400 , fax. 103 4696783
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych Zakład Rolno-Produkcyjny w Średniej Wsi 177
    Średnia Wieś 177 177
    38-604 Hoczew, woj. podkarpackie
    tel. 013 469400, fax. 103 4696783
    REGON: 00032108100031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpzksw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej linii do produkcji pelletu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz montaż wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem w zakresie działania linii do produkcji pelletu w Zakładzie Rolno-Produkcyjnym w Średniej Wsi 177.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 420000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A Oddział Lesko 1220 3000 4511 1000 0000 7761 80; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, a dowód jego wniesienia musi być załączony do oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki: - oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ, - oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami Pzp; Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną komisję przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z oferentów powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2) wraz z informacją o parametrach technicznych oferowanej linii do produkcji pelletu ; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; - parafowany wzór umowy (zał. nr 4); - oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1, oraz że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Pzp (zał nr 3) ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia o spełnianiu warunków w myśl art. 22 ust. 1, oraz że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 składają z zastrzeżeniem art. 23 ust.3 ustawy Pzp tj. dla każdego wspólnika osobno. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w niniejszym rozdziale ust.1 pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpzksw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach