Przetargi.pl
Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA. Docelowym użytkownikiem średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA będzie jednostka OSP Kończewice. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ– minimalne wymagania techniczne dla używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego GBA. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów aprobat lub pochodzenia z zastrzeżeniem zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się wyspecyfikowany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne, jakościowe i funkcjonalne jakich oczekuje zamawiający i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowany przez wykonawców składających oferty równoważne przedmiot zamówienia musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykaże ze oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe służy to ustaleniu standardu i określa klasę produktu a nie stanowi wskazania konkretnego wyrobu lub producenta, oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Ciężar wykazania spełnienia wymagań leży po stronie wykonawcy. 4. Zamówienie planowane jest do realizacji ze środków zewnętrznych oraz środków własnych Gminy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a PZP, którego treść cyt. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo […].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – IDW). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP, Wykonawca składa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.) Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę w/w oświadczenia, jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 3. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 4 do specyfikacji – minimalne wymagania techniczne dla używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA potwierdzający spełnienie przez zaoferowany pojazd minimalnych wymagań technicznych. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Pozostałe informacje dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów 1) Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26 ust. 2f PZP, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1 PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenie lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą lub uzupełni samodzielnie dokumenty i/lub oświadczenia, które nie są wymagane na danym etapie postępowania, Zamawiający uzna te dokumenty za prawidłowo złożone bez konieczności wzywania do ich złożenia, o ile Zamawiający nie poweźmie wątpliwości co do ich aktualności. 4) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 ze zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa wyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5) Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę wraz z ofertą (określone w rozdz. VII.1.1. oraz dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę na pisemne wezwanie Zamawiającego (określone w rozdz. VII.2.1. SIWZ-IDW) – składane są w formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.) 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca - jeżeli dotyczy, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach