Przetargi.pl
Zakup używanego samochodu specjalnego - pożarniczego

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 53845500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego samochodu specjalnego - pożarniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego, zarejestrowanego samochodu specjalnego - pożarniczego wyprodukowanego w latach 2005-2006r., o następujących minimalnych parametrach technicznych: a) Rok produkcji 2005-2006, b) Pojemność silnika co najmniej 4580 cm3, c) Moc minimum 132kW, d) Masa własna do 6000 kg, e) DMC do12000 kg, f) Największy dopuszczalny nacisk osi 70-80 kN, g) Długość pojazdu nie więcej niż - 6,70 m, h) Wysokość do -3,0 m, i) Szerokość pojazdu do -2,50 m, j) Rozstaw osi 3600-3700 mm, k) Kabina 6cio miejscowa w tym kierowca, l) Skrzynia biegowa 6 biegowa mechaniczna, m) Układ hamulcowy przód i tył tarczowy ze wspomaganiem hydraulicznym i ABS, n) Samochód z oryginalnym lakierem czerwonym, o) 2 Lampy błyskowe koloru niebieskiego oraz generator sygnałów dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych zamontowane na dachu z przodu pojazdu, p) Lampa błyskowa koloru niebieskiego zamontowana z tyłu pojazdu, q) Lampy przednie błyskowe LED umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu lub schowane w przednim zderzaku lub atrapie pojazdu pojazdu, r) Oświetlenie robocze wszystkich stron pojazdu, s) Po bokach, z tyłu oraz na dachu pojazdu miejsce na Numer Operacyjny, t) Zabudowa sprzętowa wyłożona blachą aluminiową ryflowaną (podłoga i boki), u) Na zabudowie półki i miejsce na sprzęt wraz z mocowaniami, v) Zamontowane „szybkie natarcie”, w) Agregat prądotwórczy zamontowany w sposób umożliwiający jego wyciągnięcie, x) Pneumatycznie wysuwany teleskopowy maszt oświetleniowy z nim. 4 halogenami i regulowanym kątem świecenia we wszystkich płaszczyznach, y) Autopompa minimum EURO 20/10 lub równoważna o wydajności co najmniej 2500 l/min przy wolnym spływie, z) Wyciąg ze świadectwa homologacji, aa) Świadectwo dopuszczenia wydawane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP), bb) Karta obsługi pojazdu, cc) Książka serwisowa, dd) Instrukcja obsługi w języku polskim, ee) Gaśnica ,apteczka, trójkąt ostrzegawczy, ff) Podnośnik hydrauliczny o udźwigu min 20 ton. 2.2. Pojazd pożarniczy musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych, spełniający powyższe wymagania - przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym (lepszym) niż opisane. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 2.4. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 2.5. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 i ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału postępowania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami ust. VII pkt. 1 SIWZ: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Dostawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez dostawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Dostawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Dostawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach