Przetargi.pl
Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego

Ochotnicza Straż Pożarna w Gomunicach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-545 Gomunice, ul. Narutowicza 24
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 685 02 45 wew. 220 , fax. 44 6850245 wew. 230; 6842468
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Gomunicach
    ul. Narutowicza 24 24
    97-545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 44 685 02 45 wew. 220, fax. 44 6850245 wew. 230; 6842468
    REGON: 59042548400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwgomunice.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego o następujących minimalnych parametrach: - samochód: - specjalny pożarniczy - rok produkcji : - nie starszy niż 1998 r. - przebieg: - do 50.000 km - rodzaj paliwa - olej napędowy - kolor: - czerwony - nadwozie: - straż pożarna - zabudowa pożarnicza - oryginalna - ilość miejsc: - min. 6 - zbiornik na wodę - min. 3000 l - moc silnika - min. 200 KM, diesel - napęd - min. tylny - autopompa - wydajność min.2000l/min - szybkie natarcie - min. 1 linia wraz z prądownicą - sygnalizacja dźwiękowa z modulatorem - lampa zespolona umieszczona na kabinie pojazdu - skrzynia biegów - manualna - wspomaganie kierownicy - uchwyty na aparaty ODO zamontowane na stałe w kabinie - min. 4 szt. - dach pojazdu - użytkowy, wyłożony antypoślizgowym materiałem - zamontowany uchwyt na drabinę Wymiar samochodu: wysokość całkowita do 3,30 m (wraz z zamontowanym osprzętem) długość całkowita do 8,00 m Wyposażenie samochodu w schowki i skrytki na: a. węże b. agregat prądotwórczy c. drobny sprzęt pożarniczy d. sprzęt hydrauliczny Samochód winien być w dobrym stanie technicznym bez żadnych wad ukrytych i być zdatny do pełnienia funkcji wozu strażackiego. Cena zaoferowana w postępowaniu nie może być wyższa od wartości rynkowej stwierdzonej na podstawie oceny rzeczoznawcy. B. W trakcie badania ofert Zamawiający może skorzystać z powołania rzeczoznawcy, który dokona oceny stanu technicznego pojazdu oferowanego ofertą najkorzystniejszą oraz oszacuje jego wartość rynkową. 1. W przypadku stwierdzenia, że wartość rynkowa oferowanego pojazdu jest niższa niż kwota podana w ofercie, zostanie to uznane za niezgodne z wymogami SIWZ. 2. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego stanu technicznego pojazdu (wady i usterki) Zamawiający może zawnioskować o ich usunięcie przez Wykonawcę, na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca pomimo złego stanu technicznego oferowanego pojazdu nie zgodzi się na usunięcie stwierdzonych wad i usterek oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 3. W przypadku gdy Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą ze względu na cenę przewyższająca wartość rynkową lub zły stan techniczny pojazdu (zgodnie z oceną rzeczoznawcy) czyli niezgodną z SIWZ powołany przez Zamawiającego rzeczoznawca dokona oceny stanu technicznego pojazdu oferowanego ofertą kolejną oraz oszacuje jego wartość rynkową - w takim przypadku mają również zastosowanie pkt B ppkt 1 i 2. 4. Umowa w sprawie zamówienia zostanie podpisana z Wykonawcą, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą spełniającą wymagania SIWZ potwierdzoną przez ocenę i wycenę rzeczoznawcy. C. Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru SPRZEDAJĄCEGO, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 3. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego b. siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c. zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, akcyzy. Sprzedający zobowiązany jest jednak do udokumentowania zmiany podając podstawę, zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. 4. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. 5. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwgomunice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach