Przetargi.pl
Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrowie

Gmina Obrzycko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-520 Obrzycko, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 913 065, , fax. 612 913 072
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrzycko
    Aleja Jana Pawła II 1
    64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
    tel. 612 913 065, , fax. 612 913 072
    REGON: 53864000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: obrzycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup używanego samochodu pożarniczego typ średni gaśniczy dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrowie. 2. Samochód musi spełniać następujące wymagania podstawowe: a) rok produkcji: nie starszy niż 2002, b) napęd: 4x2 z blokadą tylnego mostu, c) podwozie typu miejskiego, koła na tylnej osi podwójnej, d) moc silnika: minimum 114KW / 150KM e) skrzynia biegów: manualna, f) DMC: do 12 000 kg, g) przebieg: maksymalnie do 19 000 km, h) stan techniczny oraz wizualny co najmniej dobry, zadowalający stronę kupującą (warunek zakupu), i) pojazd musi być bezwypadkowy oraz bez uszkodzeń mechanicznych, j) pojazd nieprzerabiany, oryginalnie przystosowany do ruchu prawostronnego, k) pojazd zarejestrowany na terytorium kraju jako samochód specjalny, pożarniczy, uprzywilejowany, l) kabina jednomodułowa, musi być przystosowana do przewozu minimum 6 osób, m) pojazd musi posiadać oryginalną zabudowę pożarniczą zainstalowaną od nowości, n) pojazd musi być wyposażony w autopompę o wydajności minimum 2000l/min napędzaną przez przystawkę wyjścia mocy, o) pojazd musi być wyposażony w zbiornik wody o pojemności minimum 2500l z falochronami i włazem rewizyjnym. 3. Pozostałe wymagania (parametry techniczne) samochodu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2018 poz. 1990). 5. Zamawiający dokona sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności zamontowanych na nim urządzeń. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz niezgodności faktycznych parametrów i wyposażenia z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i złożonej przez Wykonawcę ofercie - Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zapozna się ze stanem technicznym pojazdu niezwłocznie, nie później niż do 7 dni od podpisania umowy. W tym celu w imieniu Zamawiającego czynności odbiorowych dokona komisja powołana przez Zamawiającego spośród przedstawicieli OSP Piotrowo. 7. Protokolarny odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. 8. Odbiór samochodu obejmuje w szczególności: a) sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia oraz zgodności zaoferowanych warunków technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie, b) sprawdzenie przekazywanej dokumentacji technicznej. 9. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy służące do korzystania z samochodu. Sprzedający wyda także Kupującemu niezbędne dokumenty związane z samochodem, w tym dowód rejestracyjny i kartę pojazdu. 10. W przypadku odmowy odbioru przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy będzie on zobowiązany do zwrotu kosztów podróży komisji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia 1. Oświadczenie Wykonawcy a. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia dotyczące: I. przesłanek wykluczenia z postępowania - wskazanych w punkcie VII.3 SIWZ, II. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wskazanych w punkcie VII.4 SIWZ, których wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. III. Dotyczące potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wraz z ofertą należy złożyć: 1. dokumentację zawierającą parametry (w języku polskim), które potwierdzą że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zawartym w SIWZ, np. ulotki, katalogi-profil produkcyjny, opis, itp., 2. dokumentację fotograficzną, graficzną oferowanego przedmiotu zamówienia, ukazującą go zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz, 3. zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli stanu technicznego pojazdów, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zawartym w SIWZ, 4. ważne świadectwo homologacji na pojazd kompletny, kopia załączona do oferty - za zgodność z oryginałem, 5. wszystkie dokumenty gwarancji, instrukcji obsługi, książka pojazdu, atesty, itp. muszą być sporządzone w języku polskim, kopie załączone do oferty - za zgodność z oryginałem. b. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. c. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. d. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty składane przez Wykonawcę a. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: I. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wskazanych w pkt II. Brak podstaw wykluczenia - wskazanych w pkt b. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. c. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). d. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: I. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, II. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, III. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, IV. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VII.4 SIWZ. f. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w punkcie VII.4 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. g. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwie4rdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, c. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, d. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: I. pkt VII.4.ppkt a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt VII.3 oraz VII.4 SIWZ. 7. Forma oświadczeń i dokumentów a. oświadczenia, o których mowa w pkt VII, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, b. dokumenty, o których mowa w pkt VII, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, c. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. d. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, e. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt VII, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, f. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.4, które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt VII.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach