Ochotnicza Straż Pożarna w Sobieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 08-504 Sobieszyn, Sobieszyn 95A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Sobieszynie
Sobieszyn 95A 95A
08-504 Sobieszyn, woj. lubelskie
REGON: 43078585000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanego samochodu pożarniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup używanego samochodu pożarniczego o następujących parametrach: -Bezwypadkowy, - rok produkcji co najmniej 1990 lub nowszy (data pierwszej rejestracji po 01.01.1990 roku), - Samochód wyposażony w wysokoprężny silnik diesla, - zbiornik wody min. 2000 l, - napęd na cztery koła 4x4, - kabina min. 6 osób, - autopompa z wysokim ciśnieniem, - manualna skrzynia biegów, - szybkie natarcie, - działko wodne zamontowane na dachu, - wspomaganie układu kierowniczego, - przebieg nie większy niż 40 000 km, - alarmowa sygnalizacja świetlno - dźwiękowa, - wyciągarka hydrauliczna, zamontowana z przodu przed zderzakiem, napędzana od przystawki odbioru mocy silnika, - odpowiednie dokumenty umożliwiające rejestrację na terenie kraju, - nieuszkodzony i posiadający aktualny przegląd techniczny, - kolor: błotniki przednie, tylne i zderzaki - biały, kabina i zabudowa - czerwony - Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugulez.bip.lubelskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną