Przetargi.pl
Zakup używanego pojazdu asenizacyjnego z funkcją usuwania osadów wyprodukowanego w latach 1992 - 2005.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8721282 , fax. 015 8723039
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48 46/48
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8721282, fax. 015 8723039
    REGON: 83031413800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimjanow.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego pojazdu asenizacyjnego z funkcją usuwania osadów wyprodukowanego w latach 1992 - 2005.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu asenizacyjnego wyprodukowanego w latach 1992 - 2005 do odsysania zanieczyszczeń i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych i studzienek kanalizacyjnych, usuwanie nieczystości płynnych z kanałów i zbiorników a także awaryjnego usuwania wody z zalanych piwnic. Pojazd dwuosiowy. Zbiornik o pojemności całkowitej 6000 l z podziałem na dwie komory osadu oraz wody. Opróżnianie zbiornika poprzez wolny odpływ lub kiprowanie. Klapa zbiornika zamykana i otwierana hydraulicznie. Ryglowanie ręczne. Pojazd na dzień odbioru winien być sprawny technicznie, zarejestrowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z ważnym przeglądem technicznym i książką pojazdu oraz dokumentami niezbędnymi w trakcie eksploatacji sporządzonymi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się obiegać Wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (rejestr KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (oświadczenie). Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się oferentów, którzy nia spełniają warunków określonych w art.24, ust. 1, pkt 1-10 oraz ust.2, pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz uzyskanie formalnej poprawności ofert, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, zaświadczeń, lub poświadczeń za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (załącznik nr 2), 4. oświadczenie do postępowania o zamówieniu publicznym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3), 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wymagania dotyczące pojazdu (załącznik nr 4), 7. projekt umowy (załącznik nr 5), 8. kserokopia nadania numeru NIP, 9. kserokopia nadania numeru REGON. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimjanow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną