Przetargi.pl
Zakup używanego ciągnika siodłowego z zestawem hydraulicznym do ruchomej podłogi oraz dwóch naczep z ruchoma podłogą

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego ciągnika siodłowego z zestawem hydraulicznym do ruchomej podłogi oraz dwóch naczep z ruchoma podłogą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa używanego ciągnika siodłowego. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej następujące parametry techniczne: rok produkcji - 2003 lub nowszy, silnik o mocy 410 kW lub większy, przebieg do 700 000 km, skrzynia biegów ręczna 16+1, liczba osi - 2, napęd - 4x2, masa własna do 7000 kg, nowy zestaw hydrauliczny do naczepy z ruchomą podłogą+gwarancja zawieszenie pneumatyczne, siodło ciągnika o wysokości 1150 mm, ogrzewanie postojowe, centralny zamek, ABS, EBS, intarder, komputer, tempomat, klimatyzacja EURO 3, elektryczne szyby, el. lusterka, el. szyberdach, fotel kierowcy pneumatyczny, podgrzewane fotele, tachograf, miejsc do spania: 2, kabina XXL, kabina spojlerowana, hydrauliczne wspomaganie kierownicy, lodówka, podgrzewane lusterka, luk dachowy, korektor świateł, światła przeciwmgielne, samochód bezwypadkowy, przebieg udokumentowany , książka serwisowa (TIF) opony max 40 % zużycia instrukcja 2 Dostawa dwóch używanych naczep z ruchomą podłogą (WalkingFloor - samowyładowcza). Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej następujące parametry techniczne: rok produkcji - 2002 lub nowszy, opony max 40 % zużycia, rama przystosowana do siodła ciągnika o wysokości 1150 mm, osie na zawieszeniu pneumatycznym i hamulcu tarczowym hamulec postojowy automatyczny, zawór podnoszenia i opuszczania ramy (H-S), rama naczepy o wysokich własnościach wytrzymałościowych, tylny zderzak stały zintegrowany z profilem lampowym, burta zabezpieczająca lampy podczas wyładunku towaru, czop zaczepowy JOST 2, nogi podporowe, kosz na koło zapasowe, na podłodze zamontowany układ elektrohydrauliczny - listwy aluminiowe, przyłącza hydrauliczne wyprowadzone na ścianie przedniej, sterowanie układem za pomocą pilota, na przedniej zewnętrznej ścianie zamontowana drabinka i podest z barierkami oraz okienko rewizyjne, z tyłu drzwi dwuskrzydłowe z podwójnymi zamkami + plandeka zabezpieczająca, dach plandekowy zwijany na bok, odboje gumowe na tylnym profilu, oświetlenie boczne + tylne lampy zespolone, skrzynka narzędziowa, błotniki pełne nad każdym kołem - końcowe z osłonami przeciwbłotnymi, tablica wyróżniająca pojazd, kliny pod koła 2 szt., pojemność naczepy 85 m3 lub większa, liczba osi 3 instrukcja Informacje dodatkowe Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę przedmiotu zamówienia do Nowej Rudy, Termin dostawy 14 dni od podpisania umowy Brak wad ukrytych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 000 zł; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10 000 zł. 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach