Gmina Dolice ogłasza przetarg
- Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
- Data zamieszczenia: 2020-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
ul. Ogrodowa 16
73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
REGON: 81168565100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu międzymiastowego z przeznaczeniem na przewóz dzieci na terenie Gminy Dolice. Pojazd powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego. Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę. Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020r poz. 110) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. O terminie oględzin Zamawiający poinformuje Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Weryfikacja nastąpi przed wyborem oferty Wykonawcy i będzie polegała na badaniu technicznym autobusów - na stacji kontroli pojazdów wskazanej przez Zamawiającego, przeprowadzonym na koszt Wykonawcy, a następie na oględzinach przeprowadzonych przez Zamawiającego z udziałem przedstawiciela Wykonawcy. Jeśli oferowany pojazd nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, o których mowa w Tomie III SIWZ, oferta zostanie odrzucona. Dostarczony samochód musi posiadać dwa komplety kluczy do stacyjki oraz pełną dokumentację umożliwiającą zarejestrowanie pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Tomie III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.2) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.9. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.8. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa autobusu 16 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
Dodano: 2023-07-20 - Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu „autobus” z terenu Gminy Rymań
Dodano: 2023-06-12 - Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu „autobus” z terenu Gminy Rymań
Dodano: 2023-05-02 - Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu „autobus” z terenu Gminy Rymań
Dodano: 2023-04-04 - Dostawa używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice.
Dodano: 2022-08-10 - Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice
Dodano: 2022-07-23 - Zakup i dostawa nowego autobusu turystycznego (szkonego) 37+1+1 na potrzeby Gminy Wałcz
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa autobusu 18 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Gryfinie, w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2020-04-30 - Zakup używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice
Dodano: 2020-04-30 - Zakup mikrobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Łabuniu Wielkim
Dodano: 2020-01-22