Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, Księżycowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Księżycowa 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 016321074 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia urządzeń Load Balancer na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenia Usługi Serwisu przez producenta lub autoryzowany serwis producenta w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy i dostarczenia licencji na oprogramowanie;2) przyjmowania zgłoszeń o awariach w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku;3) naprawy Urządzeń w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego błędu zwykłego Czas naprawy będzie liczony od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia poprzez wskazany adres e-mail lub stronę www;4) naprawy Urządzeń w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego błędu niekrytycznego Czas naprawy będzie liczony od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia na wskazany adres e-mail lub stronę www;5) naprawy Urządzeń w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego błędu krytycznego Czas naprawy będzie liczony od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia na wskazany adres e-mail lub stronę www;6) kompleksowej naprawy Urządzeń wraz z przywróceniem ich pełnego funkcjonowania. W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, polegające na świadczeniu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń Load Balancer (obejmujące pakiet wsparcia producenta), a wartość każdego wykazanego zamówienia wynosiła co najmniej 150 000,00 zł brutto.Przez sformułowanie „co najmniej” należy rozumieć „nie mniej niż”.Przez usługę należy rozumieć zrealizowaną umowę. W przypadku umów niezakończonych, wartość usług do dnia złożenia podmiotowych środków dowodowych musi opiewać na kwotę wymaganą przez Zamawiającego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonaniem w/w usług winien wykazać się co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby w całości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu, którego producentem jest HPE Aruba Networking
Dodano: 2024-07-18 - Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
Dodano: 2024-06-20 - Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
Dodano: 2024-06-11 - Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
Dodano: 2024-05-28 - Zakup usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury PaloAlto
Dodano: 2023-12-15 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego Citrix
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usług wsparcia dla macierzy i serwerów DataDomain – serwis pogwarancyjny
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usługi monitorowania stacji końcowych
Dodano: 2023-12-04 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego na rozwiązania F5 Networks
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie wsparcia technicznego przez 24 miesiące dla dwóch posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Fujitsu Eternus DX500 S4
Dodano: 2023-11-28