Przetargi.pl
Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń: 1.Imperva-G4 oraz stacja zarządzająca MX: 1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na 2 urządzenia Imperva-G4 o numerach seryjnych (1013142200089, 1013142200095) oraz stację zarządzającą MX o numerze seryjnym (0913231100242) będzie świadczone przez okres 1 roku 2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu po 10 dniach roboczych od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego. 3)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania. 4)W ramach usługi wsparcia Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wykonywać zlecone przez Zamawiającego prace związane z wykonaniem modyfikacji konfiguracji urządzeń Imperva zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. Prace na zlecenie Zamawiającego, będą realizowane zgodnie z procedurą opisaną w Umowie i wyceniane każdorazowo według ustalonej w Umowie stawki godzinowej. Liczba godzin nie przekroczy 100 roboczogodzin, a realizacja będzie się odbywać każdorazowo na zamówienie wg faktycznych potrzeb UKNF. 2.Juniper SSG550M: 1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na urządzenia o numerach seryjnych (JN11B15C0ADB, JN11B1519ADB) będzie świadczone przez okres 3 lat. 2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii (dla awarii zgłoszonych do godziny 14:00). 3)Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz dostęp do elektronicznego systemu obsługi klienta świadczonego w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach