Przetargi.pl
Zakup usługi wsparcia dla platformy komunikacyjnej AVAYA

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
  • Data zamieszczenia: 2015-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
    REGON: 00000222300019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi wsparcia dla platformy komunikacyjnej AVAYA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja wsparcia technicznego dla zainstalowanych i eksploatowanych u Zamawiającego produktów Avaya, w zakresie obejmującym:. a. Przedłużenie usługi wsparcia utrzymaniowego dla oprogramowania Avaya Aura 6.x wraz z możliwością aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do dnia 31.03.2016 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. b. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AES, do dnia 31.03.2016 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. c. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AEP, do dnia 31.03.2016 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. d. Usługi wsparcia wymiany uszkodzonych bram głosowych oraz terminali Avaya dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego do dnia 31.03.2016 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. e. Usługi wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania dla systemu nagrywania rozmów AVAYA WFO dla lokalizacji Warszawa i Radom, do dnia 31.03.2016 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w niniejszej Umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy dokumentu potwierdzającego aktualizację wsparcia technicznego producenta
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach