Przetargi.pl
Zakup usługi utrzymania i asysty technicznej systemu Atena2

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 22170000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi utrzymania i asysty technicznej systemu Atena2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1) usługi utrzymania Platformy Zdalnej Edukacji ATENA2, zwanej dalej „Systemem”, w zakresie: a) naprawy błędów Systemu, b) przywracania działania Systemu po wszelkich przestojach i awariach w tym spowodowanych w szczególności błędami, c) instalowania Łat programowych, d) powiadamiania Zamawiającego o dostępności aktualizacji Systemu, e) aktualizacji Systemu, polegającej na podniesieniu Systemu do wersji wskazanej przez Zamawiającego, z aktualizacją funkcjonalności, w tym odtworzeniu istniejących funkcjonalności oraz migrację wszystkich Zasobów, zwanych dalej „Aktualizacjami”, f) analizy wydajności oraz optymalizacji Systemu, w tym tworzenie w zakresie statystyk i raportów typu „ad-hoc” i optymalizacji zapytań do bazy danych (aktualnie MySQL), g) asysty w pracach administratora Systemu, w tym przy instalacji i konfiguracji Systemu, h) aktualizacji dokumentacji Systemu, i) uzupełniania lub modyfikacji danych, których nie można wprowadzić za pomocą standardowego interfejsu administracyjnego Systemu, j) konsultacji dotyczących Systemu, w tym prowadzenia warsztatów i prezentacji (łącznie maksymalnie 48 godzin), zwanych dalej „Usługą Utrzymania”, 2) usługi asysty technicznej: a) w zakresie modyfikacji funkcjonalności Systemu i tworzenia nowych funkcjonalności w Systemie, w wymiarze 100 (słownie: sto) roboczodni (przy czym 1 roboczodzień = 8 godzin zegarowych), b) w zakresie modyfikacji funkcjonalności Systemu i tworzenia nowych funkcjonalności w Systemie, w wymiarze 300 (słownie: trzysta) roboczodni w zakresie Prawa opcji, zwanych dalej „Usługą Asysty Technicznej”. 2. Szczegółowy Opis Architektury Platformy Zdalnej Edukacji ATENA2 określa Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik H do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik H do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenia oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik E do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach