Przetargi.pl
Zakup usługi ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Związku Gmin "Podkarpacka Komunikacja Samochodowa" w okresie od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 86 03 203 , fax. 17 86 03 205
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa
    Al. Wyzwolenia 6
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 86 03 203, fax. 17 86 03 205
    REGON: 18041122600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgpks.rzeszow.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Związku Gmin "Podkarpacka Komunikacja Samochodowa" w okresie od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Związku Gmin „Podkarpacka Komunikacja Samochodowa” Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj.: Część 1 zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Związku Gmin PKS w Rzeszowie w następującym zakresie Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część 2 zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie autocasco, odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, assistance Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na terenie RP jednostki organizacyjnej prowadzącej likwidację szkód w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub posiadać zawartą umowę / umowy z firmą ekspercką / firmami eksperckimi trudniącymi się zawodowo likwidacją szkód w zakresie ubezpieczeń zgodnych z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej /Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm./. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy działającemu w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności a Zamawiający nie musi zostać członkiem towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. 3. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem Domu Brokerskiego VECTOR Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-021), przy ul. Langiewicza 29. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia, załącznik A, B, C do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 28 części A SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm.) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia – w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990r. – zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym zakład ten ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej: dla Części 1 Zamówienia; • w grupach 8, 9, 13 Działu II Załącznika nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (dokument wymagany na etapie składania ofert) : dla Części 2 Zamówienia; • w grupach 1, 3, 10, 18 Działu II Załącznika nr 1 do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (dokument wymagany na etapie składania ofert) :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP Zamawiający żąda złożenia wraz z oferta odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Części A SIWZ; 3) Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ) - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach