Przetargi.pl
Zakup usługi szkoleniowej dla Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gliwicach

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 359 700 , fax. 322 308 027
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 359 700, fax. 322 308 027
    REGON: 34519730000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi szkoleniowej dla Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu technik relaksacyjnych w pracy z klientem (14 h zegarowych) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Podstawowe informacje o stresie 2. BHP i etyka w wykorzystaniu technik redukujących stres opartych o prace z ciałem. 3. Ćwiczenia oddechowe 4. Redukcja stresu oparta o trening uważności (mindfulness)- elementy 5. Techniki redukcji stresu oparte na napinaniu rozluźnianiu mięśni 6. Wykorzystanie dźwięku w relaksacji 7. Ćwiczenia pomagające się zrelaksować Dodatkowe informacje. 1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik relaksacyjnych w pracy z klientem 2. Szkolenie obejmuje 14 h, dla grupy ok. 12 pracowników Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gliwicach 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do maksymalnie 15.12.2020 r. Warunki realizacji. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/ rzy/ wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe psychologia, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia oraz oraz doświadczenie w pracy ze stresem i traumą wykorzystując techniki pracy z ciałem • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. • Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów i wytycznych sanitarnych GIS oraz innych służb z uwzględnieniem aktualnej sytuacji epidemiologicznej. • Zamawiający nie wyraża zgody na przeprowadzenie szkolenia w formie zdalnej. CZĘŚĆ 2 Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu rodziny z problemem uzależnienia oraz zjawiska współuzależnienia. Jak pomagać? (14 h zegarowych) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Uświadomienie pracownikom jak funkcjonuje rodzina z problemem uzależnienia. 2. Co to jest i czym się charakteryzuje współuzależnienie.. 3. Formy kontaktu i pracy z osobą współuzależnioną 4. Motywacja osoby współuzależnionej do terapii. Dodatkowe informacje. 1. Celem jest zdobycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych z zakresu rozwiązywania problemów uzależnienia oraz współuzależnienia, motywacja do podjęcia przez klienta terapii w obu płaszczyznach. 2. Szkolenie obejmuje 14 h, dla grupy ok. 12 pracowników Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gliwicach 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do maksymalnie 15.12.2020 r. 6. Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację szkolenia w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Należy zachować poniższe wymogi: a) Szkolenie w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; wykładowca prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp., b) Realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator powinien wskazać: • platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowana będzie szkolenie, • minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika, • minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik, • niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów, c) realizację szkolenia w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego Warunki realizacji. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/ rzy/ wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia oraz doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi oraz współuzależnionymi. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. CZĘŚĆ 3 Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu uzależnień chemicznych oraz behawioralnych oraz form pomocy osobą uzależnionym (14 h zegarowych) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Uświadomienie oraz zwiększenie wiedzy pracowników dot. szkodliwości i zagrożeń wynikających z przyjmowania środków psychoaktywnych przez dzieci, młodzież oraz osoby dorosłe. 2. Przedstawienie sposobów postępowania w stosunku do ludzi uzależnionych od narkotyków, alkoholu oraz dopalaczy. 3. Poznanie uzależnień behawioralnych oraz określenie norm. 4. Formy motywowania do terapii. Dodatkowe informacje. 1. Celem jest zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu różnego rodzaju uzależnień, uzyskania umiejętności praktycznych w lepszym pomaganiu i szukaniu profesjonalnej pomocy w wyspecjalizowanych placówkach. 2. Szkolenie obejmuje 14 h, dla grupy ok. 12 pracowników Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gliwicach 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do maksymalnie 15.12.2020 r. 6. Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację szkolenia w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Należy zachować poniższe wymogi: a) Szkolenie w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; wykładowca prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp., b) Realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator powinien wskazać: • platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowana będzie szkolenie, • minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika, • minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik, • niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów, c) realizację szkolenia w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego Warunki realizacji. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener /rzy/ wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia oraz doświadczenie w pracy osobami uzależnionymi od środków chemicznych i behawioralnych. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt.. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach