Przetargi.pl
Zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA - Nr 56/13/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA - Nr 56/13/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA na 2014 r. w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy (części). 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 4. Wykaz produktów objętych aktualizacją dla poszczególnych grup zawarty został w tabeli 1 formularza ofertowego załącznika Nr 1 do SIWZ. 5. Dokonanie aktualizacji będzie następować każdorazowo: 1) w przypadku aktualizacji produktów określonych w Grupie I wykazu produktów objętych aktualizacją - nie później niż 28 dni (dwadzieścia osiem dni) przed datą ukazania się zmiany, dotyczącej poszczególnego produktu, wymienionego w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego; 2) w przypadku aktualizacji produktów określonych w Grupie II wykazu produktów objętych aktualizacją zawartym w tab. 1 formularza ofertowego - niezwłocznie po ukazaniu się aktualizacji danego produktu, nie później jednak niż w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia ukazania się aktualizacji (z wyłączeniem poz. 6 w grupie II). 6. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) aktualizacji produktów nawigacyjnych JEPPSEN oraz aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA, ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją (Grupa I oraz Grupa II poz. 1-5, poz. 7-11) począwszy od dnia 1 stycznia 2014 roku. 2) jednorazowej dostawy produktów ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją (Grupa II poz. 6) nie później niż do dnia 29 listopada 2013 roku. 7. Usługa aktualizacji będzie wykonywana przez wykonawcę stopniowo, zgodnie z wykazem produktów objętych aktualizacją dla poszczególnej grupy oraz z uwzględnieniem ukazujących się poprawek i aktualizacji, w terminach określonych w pkt. 5 ppkt 1) lub ppkt 2) oraz w pkt. 6 ppkt 1), do dnia 14 grudnia 2014 roku. 8. Aktualizacja produktów nawigacyjnych JEPPSEN oraz aktualizacja roczna Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA na 2014 rok odbywać się będzie w dwóch formach: 1) poprzez udostępnianie aktualizacji poszczególnych produktów, wymienionych w wykazie produktów objętych aktualizacją dla poszczególnej grupy, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego, do pobrania za pośrednictwem łącza internetowego pomiędzy zamawiającym a serwisem lub kontem internetowym wykonawcy i jej zainstalowania, z zachowaniem terminów wyszczególnionych w wykazie produktów objętych aktualizacją oraz z uwzględnieniem terminów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1) lub ppkt 2); 2) poprzez dostawę do siedziby zamawiającego produktów ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego (Grupa II poz. 6) w terminie określonym w pkt. 6 ppkt 2). 9. W przypadku dokonywania aktualizacji w formie aktualizacji on-line (pkt 8, ppkt 1), wykonawca zobowiązuje się do udostępniania zamawiającemu przedmiotowych aktualizacji, wyszczególnionych w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego, do pobrania za pośrednictwem łącza internetowego. Wykonawca zobowiązuje się do udostępniania aktualizacji na specjalnym koncie lub serwisie internetowym przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przekaże zamawiającemu hasła lub klucz dostępu do serwisu lub konta, umożliwiające właściwe korzystanie z aktualizacji. 10. W przypadku realizowania usługi w formie dostawy do siedziby zamawiającego (pkt 8, ppkt 2), wykonawca dostarczy produkty do magazynu zamawiającego - magazynu służby Łączności i Informatyki, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego telefonicznie na numer (81) 551 79 54, faksem na numer: (81) 551 95 29, co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczy produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika, na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu dokonania odbioru produktów przez zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym ich uszkodzeniem lub utratą ponosi wykonawca. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą być nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania ani uszkodzenia lub wcześniejszego użytkowania, oraz spełniać wszystkie wymagania określone w wykazie przedmiotu zamówienia. 11. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I, II (załącznik Nr 5 do SIWZ). 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnej z części zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach