Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku ogłasza przetarg
- Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Garbuzy 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 23 696 13 18 , fax. 23 696 13 18
- Data zamieszczenia: 2012-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku
ul. Garbuzy 20 20
13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 23 696 13 18, fax. 23 696 13 18
REGON: 51947315900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lolidzbark.cba.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K i 38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne. 2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12-16 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT. 3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki. 4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu. 5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi. CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i blok użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i blok przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lolidzbark.cba.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie pt: Niematerialne dziedzictwo Warmii i Mazur inspiracją do edukacji regionalnej w szkole.
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenia dla nauczycieli w zakresie nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych we wszystkich typach szkół i placówek województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg Pierwsza Pomoc
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Olsztyn), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-18 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Elbląg), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie dokształcania i doskonalenia zawodowego w różnych formach, dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego, w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2016-04-01 - Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2015-11-10 - Przeprowadzenie warsztatów z programowania robotów Arduino w ramach projektu realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie pt. Studiuj Informatykę na UWM współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-09-25 - Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2015-08-20 - Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
Dodano: 2015-08-17