Przetargi.pl
Zakup usługi dostępu do sieci Internet

Jednostka Wojskowa 4430 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2831626 , fax. 061 2831802
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4430
    ul. Sikorskiego 2 2
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2831626, fax. 061 2831802
    REGON: 63243205500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi dostępu do sieci Internet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usługi dostępu do sieci Internet w Punktach Udostępnienia Usługi zwanych dalej PUU. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1 Wykonawca zapewni stałe, szerokopasmowe, łącze dostępowe do sieci Internet o gwarantowanej przepływności w dół (download) oraz w górę (upload) do PUU (adres PUU, rejon odpowiedzialności oraz wartości przepływności zależne od numeru zadania). 3.2 Standard zakończenia łącza po stronie odbiorcy usługi - zależny od numeru zadania. 3.3 Zamawiający dopuszcza zestawienie łącza w technologii bezprzewodowej punkt-punkt w paśmie koncesjonowanym; 3.4 Oferowana usługa musi zapewniać: 3.4.1 nielimitowany transfer danych; 3.4.2 brak blokowania portów, protokołów i adresów IP (z wyjątkiem wskazań określonych w punkcie 3.4.3); 3.4.3 Wykonawca na pisemne zgłoszenie Zamawiającego zablokuje-odblokuje dostęp do wskazanych portów, protokołów i adresów IP. 3.5 Wykonawca zapewni adresy publiczne o ilości nie mniejszej niż wskazanej oddzielnie dla każdego zadania. 3.6 Dostarczenie wszelkich urządzeń i oprogramowania niezbędnych do skonfigurowania i realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 3.7 Wykonawca zobowiązuje się: 3.7.1 zapoznać się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego w PUU w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia, osoby do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: 3.7.1.1 dla zadania nr 1- kpt. Maciej PIASKOWY, tel. (włas48 519039126); 3.7.1.2 dla zadania nr 2 - por. Paweł GĄSIOROWSKI, (tel. 48 519 039 318); 3.7.2 do montażu, konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany urządzeń w siedzibie Zamawiającego. 3.8 Zamawiający zapewni zasilanie oraz miejsce dla instalacji urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i wykorzystywanych do świadczenia usługi; 3.9 Urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w pkt. 3.6 pozostają własnością Wykonawcy, ponadto: 3.9.1 koszty ich instalacji, konfiguracji, konserwacji i napraw ponosi Wykonawca; 3.9.2 urządzenia zostaną zdemontowane i przejęte przez Wykonawcę najpóźniej ciągu 14 dni od daty zakończenia trwania umowy; 3.9.3 koszty transportu urządzeń ponosi Wykonawca; 3.10 Urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w pkt. 3.6 muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP oraz spełniać obowiązujące, w chwili realizacji usługi, normy bezpieczeństwa. 3.11 Z czynności przekazania urządzeń i ich zainstalowania zostanie sporządzony Protokół odbioru urządzeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.12 Wymagane są nw parametry jakościowe usługi zależne od poziomu jakości usługi wskazanego dla każdego numeru zadania, poziomy jakości usługi zostały wskazane w Tabeli nr 2): 3.12.1 dostępność usługi rozliczana za okresie trwania umowy, nie mniejsza niż - wartość zależna od numeru zadania, Zamawiający dopuszcza rozliczanie dostępności usługi w okresie jednomiesięcznym; 3.12.2 średnie miesięczne opóźnienie pakietów nie większe niż - wartość zależna od numeru zadania; 3.12.3 średnie miesięczne straty pakietów nie większe niż - wartość zależna od numeru zadania; 3.12.4 gotowość serwisowa - wartość zależna od numeru zadania; 3.12.5 czas przywrócenia dostępności usługi w przypadku awarii mierzony od zgłoszenia przez Zamawiającego: w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - wartość zależna od numeru zadania; w pozostałych dniach oraz dniach ustawowo wolnych od pracy wartość zależna od numeru zadania. 3.13 Wykonawca ponosi wszelkie koszty usunięcia awarii leżących po jego stronie. 3.14 Terminy przerw technicznych niezbędnych dla zapewnienia poprawnego funkcjonowania usługi, Wykonawca, pisemnie uzgodni z Zamawiającym z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Uzgodnione terminy przerw technicznych nie będą uwzględniane w wyliczaniu czasu dostępności usługi określonego w punkcie 3.12.1 3.15 Przed oddaniem do eksploatacji każdego z Punktów Udostępnienia Usługi Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić procedury testowe łącza (przepływność do-z sieci), których wynik jest przedstawiany Zamawiającemu w formie Protokołu z testowania łącza. 3.16 Wykonawca, na pisemny wniosek Zamawiającego, udostępni dane historyczne dotyczące ruchu sieciowego w ramach świadczonej usługi, za okres do 3 miesięcy wstecz. 3.17 Dopuszcza się powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom, jednak tylko i wyłącznie w zakresie dostawy sprzętu i uruchomienia usługi. Wymagania taktyczno-techniczne Tabela nr 1 - Wykaz punktów udostępnienia usługi (PUU) Nr zadania Adres Punktu Udostępnienia Usługi bud., pomieszczenie Przepływność z sieci [kbit s] Przepływność do sieci [kbit s] Standard zakończenia łącza Ilość adresów publicznych Poziom jakości usługi Termin rozpoczęcia świadczenia usługi Termin zakończenia świadczenia usługi 1 JW. 2823 Witkowo, ul. Żwirki i Wigury 2, 62-230 Witkowo bud. 2, pom. 7 20480 20480 100 base-TX, Full Duplex 32 Poziom 2 01.12.2012 30.11.2013 2. Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny, Gronik - Zakopane, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko bud. 42, pom. centrala 4096 512 10 Base-T 100 base-TX, Full Duplex 4 Poziom 3 01.02.2013 30.11.2013 Tabela nr 2 (Poziomy jakości usługi) PARAMETR USŁUGI POZIOM 2 POZIOM 3 Dostępność usługi rozliczana za okresie trwania umowy (dopuszczalny jest 1 miesięczny okres rozliczeniowy) nie mniejsza niż 99.2 procent 97procent Średnie miesięczne opóźnienie pakietów nie większe niż 150 ms nie definiowane Średnie miesięczne straty pakietów nie większe niż 2procent nie definiowane Gotowość serwisowa 24 godziny - 7 dni w tygodniu Dni robocze w godz. 7-16 Czas przywrócenia dostępności usługi w przypadku awarii - w dni robocze 12 godzin 24 godziny Czas przywrócenia dostępności usługi w przypadku awarii - pozostałe dni oraz dni ustawowo wolne od pracy 8 godzin nie dotyczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach