Przetargi.pl
Zakup usług z zakresu promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach wydarzenia Digital Dragons 2020, organizowanego online w dniach 15-18 września 2020 r.

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, Basztowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6303408 , fax. (12)6160144
  • Data zamieszczenia: 2021-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    Basztowa 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6303408, fax. (12)6160144
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umwm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług z zakresu promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach wydarzenia Digital Dragons 2020, organizowanego online w dniach 15-18 września 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług z zakresu promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach 9. edycji wydarzenia pn. Digital Dragons, które odbędzie się w formie online w dniach 15 - 18 września 2020 r. Oferowany przez KPT Sp. z o.o. pakiet usług z zakresu promocji gospodarczej obejmuje m.in.: nadanie tytułu Partnera Strategicznego dla Województwa Małopolskiego oraz Partnera konkursu Indie Showcase, wyeksponowanie logo i profilu Województwa na platformie wydarzenia online, zamieszczenie informacji o partnerze w informacjach prasowych, zamieszczenie logo Województwa w ramach konkursu Indie Showcase na międzynarodowych platformach dystrybucyjnych – m.in. Steam, GOG.com, przekazanie podziękowań dla Województwa podczas oficjalnego otwarcia wydarzenia oraz gali rozdania nagród za najlepsze produkcje poprzedniego roku, zamieszczenie logo Województwa jako sponsora jednej ze ścieżek tematycznych wykładów w harmonogramie wirtualnej sceny, emisja filmu prezentowanego między wykładami podczas przerw, możliwość zorganizowania https://bzp.uzp.gov.pl/ZP408/Preview/d6b20b4e-0ad0-444b-b1cd-e3a80... 2 z 5 06.08.2020 14:00 wirtualnego stoiska na platformie eventowej, zamieszczenia banera reklamowego Województwa na platformie wydarzenia online, zamieszczenie loga Województwa podczas przerw na wszystkich wirtualnych scenach, zamieszczenie loga i profilu na stronie internetowej Digital Dragons, na profilu Digital Dragons na Facebooku, zamieszczenie loga we wszystkich nagraniach cyfrowych konferencji oraz w raporcie z konferencji wysyłanym do wszystkich uczestników, zagwarantowanie 25 bezpłatnych wejściówek na wydarzenie, zamieszczenie logo Województwa na materiałach tj. reklama internetowa, materiały video, relacje video, materiały w mediach patronackich i social media w tym na fanpage’u wydarzenia, na stronie digitladragons.pl oraz na nagraniach z wydarzenia. Wydarzenie pn. Digital Dragons realizowane jest od roku 2012. Jego głównym organizatorem jest Krakowski Park Technologiczny Sp. z.o.o., natomiast Województwo Małopolskie pełni rolę głównego/strategicznego partnera. Na przestrzeni lat inicjatywa ta stała się jedyną tego rodzaju i na taką skalę w Europie środkowo – wschodniej imprezą biznesową, która z sukcesem realizuje misję nastawioną na promocję polskiego przemysłu gier. Wpisuje się to w strategię Województwa Małopolskiego tj. promocję małopolskiego potencjału gospodarczego oraz technologicznego na arenie międzynarodowej. W 2019 roku w Digital Dragons brało udział ok. 2000 producentów, wydawców gier, mediów branżowych, biznesowych, mainstreamowych oraz przedstawicieli środowisk akademickich. Uczestniczyli oni w 83 wykładach, warsztatach, panelach dyskusyjnych, konkursach i spotkaniach networkingowych dla start-upów. W 2020 roku, z uwagi na zagrożenie epidemiczne wydarzenie zostanie zorganizowane w całości w formie online. W związku z tym zmienia się nie tylko formuła przedsięwzięcia, ale również rodzaj proponowanych rozwiązań z zakresu promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego. Praktycznie każdy element promocyjny będzie opierał się na aktywności w mediach elektronicznych. Dla zobrazowania zasięgu oddziaływania wydarzenia na odbiorców informacji i promocji przekazywanych drogą elektroniczną warto przedstawić zasięg PR edycji konkursu Indie Showcase organizowanej na Steam w maju 2019 roku podczas 8. konferencji Digital Dragons. Według danych przedstawionych przez KPT Sp. o.o. czytelnictwo serwisów, na których ukazały się informacje o Indie Celebration to 428 mln odbiorców, szacowna ilość osób, do których dotarła informacja to 1,5 mln, liczba linków w publikacjach online, które prowadziły do strony eventu na Steam – 244, a liczba udostępnień artykułów w social mediach – 291
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach