Przetargi.pl
zakup usług wsparcia programistycznego w wymiarze do 2000 roboczo-godzin polegająca na wsparciu procesu budowy systemów informatycznych opartych o technologie WWW

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 847 818, 261 847 735 , fax. 261 847 145
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 847 818, 261 847 735, fax. 261 847 145
    REGON: 14033854900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup usług wsparcia programistycznego w wymiarze do 2000 roboczo-godzin polegająca na wsparciu procesu budowy systemów informatycznych opartych o technologie WWW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług wsparcia programistycznego w wymiarze do 2000 roboczogodzin polegająca na wsparciu procesu budowy systemów informatycznych opartych o technologie WWW w sieci wewnętrznej i zewnętrznej na rzecz aktualnie eksploatowanych w komórkach i jednostkach Ministerstwa Obrony Narodowej systemu serwisów informacyjnych WWW oraz Portal RON zbudowanych w oparciu o technologię PHP i MySQL. 2) Zakres realizowanych prac obejmuje programowanie elementów aplikacji działających w środowisku PHP i MySQL w oparciu o takie serwery WWW jak IIS, APACHE i nginx oraz framework Codelgniter Rocks. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2) wadium może być wniesione w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z 2008 z późn. zm.). 3) wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: 19 1010 1010 0032 1613 9130 0000, z dopiskiem WADIUM - sprawa nr 17/3/06/16; 4) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.09.2016 r. godz. 09.00; 5) wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym powyżej terminie (dzień, godzina) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 6) w przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kserokopię gwarancji / poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie z dopiskiem WADIUM - sprawa nr 17/3/06/16 w kancelarii Zamawiającego (pokój 210A-B, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 14.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty; 7) z treści gwarancji (poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia; 8) zgodnie z art. 24 ust. 4, w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca Wykonawcom wadium wniesione w pieniądzu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, a Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zwraca niezwłocznie po zawarciu umowy. 10) w przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane będzie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą; 11) Zamawiający będzie żądał, w określonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zostało ono zwrócone, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rczsiut.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach