Przetargi.pl
Zakup usług ubezpieczeniowych dla Zarzadu Gospodarki Mieszkaniowej w Legnicy

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Zielona 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7238213 , fax. 076 7238206
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zielona 7 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7238213, fax. 076 7238206
    REGON: 00126266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług ubezpieczeniowych dla Zarzadu Gospodarki Mieszkaniowej w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup usług ubezpieczeniowych dla Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Legnicy: w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia od ognia i od wszelkiego ryzyka. W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: CZĘŚĆ 1 : ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia od ognia i od wszelkiego ryzyka ? ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ? ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ? ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ? ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), CZĘŚĆ 2: ubezpieczenia pojazdów mechanicznych ? ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW CZĘŚĆ 3: ubezpieczenie mienia w zarządzie ZGM w Legnicy ? ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych ? obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665152005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załączników 2, 2a, 2d, 2e, 2f, 2g, do Formularza ofertowego 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 2c do Formularza ofertowego, - zapewnią osoby uprawnione do reprezentowania Zakładu Ubezpieczeń (w normalnych godzinach urzędowania Wykonawcy), za pomocą których zakład ubezpieczeń wykonuje czynności ubezpieczeniowe, na terenie Miasta Legnica, tj. 2 osoby do prowadzenia i administrowania ubezpieczeniami, 2 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 2h do Formularza ofertowego, - mogą udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie mienia zarządcy nieruchomości) o wartości nie mniejszej niż 75 000 złotych, potwierdzonej, że ta usługa została wykonana należycie - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 2i do Formularza ofertowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ - ZAŁĄCZNIK NR 2 do Formularza ofertowego 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK NR 2a do Formularza ofertowego W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Z 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). 3. pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. - ZAŁĄCZNIK nr 2b do Formularza ofertowego 4. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% - ZAŁĄCZNIK nr 2 do Formularza ofertowego 5. Zezwolenie Ministra Finansów lub organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. - ZAŁĄCZNIK nr 2c do Formularza ofertowego 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2d do Formularza ofertowego 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2e do Formularza ofertowego 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ZAŁĄCZNIK nr 2f do Formularza ofertowego, 9. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - ZAŁĄCZNIK nr 2g do Formularza ofertowego Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 10. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;( 2 osoby do prowadzenia i administrowania ubezpieczeniami, 2 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych - wraz z danymi dotyczącymi telefonów, adresów mailowych, faksu) - ZAŁĄCZNIK nr 2h do Formularza ofertowego 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie majątku zarządcy nieruchomości) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - ZAŁĄCZNIK nr 2i do Formularza ofertowego ( zapisu niniejszego nie stosuje się do Części nr 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach