Przetargi.pl
Zakup usług szkoleniowych świadczonych przez ekspertów zewnętrznych dla sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Nidzicki ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6253279 , fax. 089 6253279
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
    ul. Traugutta 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6253279, fax. 089 6253279
    REGON: 51074250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług szkoleniowych świadczonych przez ekspertów zewnętrznych dla sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest na zakup usług szkoleniowych świadczonych przez ekspertów zewnętrznych dla sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w 20 placówkach oświatowych (szkołach i przedszkolach) na terenie powiatu nidzickiego (woj. warmińsko-mazurskie). Usługa szkoleniowa polega na przeprowadzeniu przez ekspertów zewnętrznych warsztatów grupowych dla uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a)należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej - www.ore.edu.pl, dokumenty i stanowiska, c) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (z dnia 2 kwietnia 2014 r.), w przypadku personelu projektu osobiste wykonanie zadań będących w zakresie usługi, www.ore.edu.pl, dokumenty i stanowiska. 3. Przedmiot zamówienia - warsztaty podzielone na następujące obszary tematyczne:a)Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły, b)Nauczyciele pracują zespołowo, c)Praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych, d)Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w tabelach zamieszczonych w pkt. III SIWZ. Uwaga! Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia min. 4 trenerów, tj. min. po 1 trenerze dla każdego z obszarów tematycznych. 4. Miejsce realizacji usługi: Zajęcia będą odbywały się na terenie podmiotów wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Każda z placówek na potrzeby realizacji zajęć udostępni bezpłatnie sale szkoleniowe. 5. Szczegółowy harmonogram zajęć: warsztatów (data, godzina) będzie ustalony przez Zamawiającego z uczestnikami sieci współpracy i samokształcenia i uzgodniony z Wykonawcą. Terminy pierwszych zajęć we wszystkich szkołach zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę harmonogramu warsztatów z ekspertami. Zmiana harmonogramu może zostać wprowadzona za zgodą Zamawiającego. 7. Warsztaty z ekspertem prowadzone będą w dniach od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach popołudniowych. 8. Liczebność grup w ramach szkoleń, warsztatów będzie wynosiła do 20 osób. 9. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w realizowanej tematyce doskonalenia w ramach Planu pracy sieci współpracy i samokształcenia. 10. Obowiązki Wykonawcy: a) Odpowiedzialność za merytoryczną realizację warsztatów, b) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu każdorazowo (na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji danej formy doskonalenia) w wersji elektronicznej lub w wersji papierowej szczegółowego programu zajęć dla grupy z uwzględnieniem wskazań Koordynatorów sieci wynikających z Planów pracy sieci oraz bieżących kontaktów z uczestnikami, c) Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników, d) Rozdanie każdemu z uczestników i Koordynatorowi sieci (do 15 minut od rozpoczęcia zajęć) przygotowanego kompletu takich samych materiałów szkoleniowych w języku polskim w wersji papierowej lub papierowej i elektronicznej obejmujących tematykę danego warsztatu, e) Każdorazowe (na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji danej formy doskonalenia) przesyłania Zamawiającemu wersji elektronicznej lub przekazywania wersji papierowej materiałów szkoleniowych (opisanych wyżej), f) Każdorazowe zapewnienie niezbędnego do prawidłowej realizacji warsztatów sprzętu i materiałów (m.in. projektor multimedialny, ekran, komputer, flipchart, papier, mazaki, itp.), g) Umożliwienie osobom, instytucjom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących, h) Współpraca z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych, i) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia, j) Przygotowywanie i prowadzenie, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników realizacji celów projektu, tj.: dzienników zajęć obejmujących realizację danego cyklu tematycznego, imiennych list obecności (podczas warsztatów) sporządzonych na wzorze uzgodnionym z Zamawiającym, zawierających podpis uczestników oraz prowadzącego za każdy dzień realizacji zajęć, imiennych list potwierdzających korzystanie z cateringu, zawierających podpis uczestników oraz prowadzącego za każdy dzień zajęć, protokołów odbioru materiałów szkoleniowych przekazywanych przez Wykonawcę, ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu realizacji zajęć k) Oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia za pomocą materiałów przekazanych przez Zamawiającego, l) Poinformowanie uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, m) Stosowanie na wszystkich dokumentach (m.in. dzienniki zajęć, materiały szkoleniowe, prezentacje PowerPoint itp.) informacji o źródle finansowania zajęć wraz z logotypami, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, ł) Dokumentowanie faktycznej realizacji zleconego zadania merytorycznego zgodnie z umową poprzez przygotowanie comiesięcznego wykazu zrealizowanych godzin usługi. Raport będzie podstawą sporządzenia przez Zamawiającego pisemnego protokołu odbioru zadania/części zadania, m) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli w okresie wykonania Umowy w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, przeprowadzonym przez Instytucję Wdrażającą/Instytucję Pośredniczącą lub inne uprawnione podmioty, n) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku 11. Uwagi dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: a) Wymiana którejkolwiek z osób zaproponowanych w ofercie przetargowej jest dopuszczalna w szczególnych okolicznościach, po uprzednim zatwierdzeniu kandydatury przez Zamawiającego. Przy czym doświadczenie i kwalifikacje nowej osoby muszą być nie niższe niż te, które posiadała osoba zastępowana, b) Rozszerzenie składu osób jest dopuszczalne w szczególnych okolicznościach, po uprzednim zatwierdzeniu kandydatury przez Zamawiającego. Przy czym, w przypadku rozszerzenia składu doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ na podstawie, której została przygotowana oferta przetargowa Wykonawcy, c) Na miejsce każdego niezatwierdzonego kandydata Wykonawca zaproponuje innego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Doświadczenie i kwalifikacje nowego kandydata muszą spełniać wymagania określone w SIWZ na podstawie, której została przygotowana oferta przetargowa Wykonawcy, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany osoby, która nie spełnia oczekiwań Zamawiającego lub uczestników zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany osoby po akceptacji przez Zamawiającego, e) Ponadto Wykonawca w ramach zajęć (szkolenia/warsztaty) trwających 4 h jest zobowiązany do zapewnienia przerwy kawowej trwającej minimum 15 minut, podczas której Wykonawca umożliwi uczestnikom skorzystanie z serwisu kawowego (ciepłe napoje, woda, ciastka) zapewnianego przez Zamawiającego w miejscu szkolenia. 12. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli na szkolenia nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) czas pracy poświęcony na ewentualne poprawki w dokumentacji nie jest wliczany do ewidencji czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach