Przetargi.pl
Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka obcego zawodowego, matematyki, zajęć rynek pracy oraz realizację zadań merytorycznych w projekcie Nasze kompetencje Nasza przyszłość, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 91
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 416 25 03 , fax. 91 416 25 03 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2
    ul. Łużycka 91 91
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 416 25 03, fax. 91 416 25 03 w. 35
    REGON: 00018166800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsp2.gryfino@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka obcego zawodowego, matematyki, zajęć rynek pracy oraz realizację zadań merytorycznych w projekcie Nasze kompetencje Nasza przyszłość, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych oraz realizacji zadań merytorycznych w ramach projektu Nasze kompetencje Nasza przyszłość. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. W projekcie weźmie udział 72 uczniów w tym 44 kobiety (2 tury po 36 uczniów). Celem głównym projketu jest wyrównanie szans edkacyjnych poprzez podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności poruszania się na rynku pracy przez uczniów technikum zawodowego w ZSP nr 2 w Gryfinie, dzięki relaizaji zajęć dodatkowych i staży. Celami szczegółowymi projketu jest: Podwyższenie poziomu znajomości języków obcych język angielki i język niemiecki u 72 uczniów w tym 44 kobiet technikum zawodowego w ZSP 2 w Gryfinie poprzez udział w zajęciach dodatkowych. Wzrost wiedzy i umiejętności matematycznych u 72 uczniów w tym 44 kobiet technikum zawodowego w ZSP nr 2 w Gryfinie poprzez udział w zajęciach matematycznych. Wzrost poiomu inicjatywności i przedsiębiorczości oraz rozwój elastycznych postaw na rynku pracy u 72 uczniów w tym 44 kobiet technikum zawodowego w ZSP nr 2 w Gryfinie poprzez udział w zajęciach Rynek pracy. Nabycie praktycznych umiejętności oraz doświadczenia zawodowego przez 72 uczniów w tym 44 kobiet ZSP nr 2 w Gryfinie poprzez odbycie stażu. Zamawiający udziela zamówienia w 4 częściach. CZĘŚĆ 1 - Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego zawodowego oraz języka niemieckiego zawodowego. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego zawodowego oraz języka niemieckiego zawodowego dla uczniów klas technikum zawodowego ZSP nr 2 zgodnie z kierunkiem kształcenia (technik elektryk, technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego). Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, systematycznie przez okres od 10.2012 do 06.2014 (wyłączając okresy feryjne) w dwóch turach: I tura 10.2012-06.2013, II tura 10.2013-06.2014. Ogółem 2 rodzaje zajęć - 480 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Nasze kompetencje Nasza przyszłość. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). 1 rodzaj zajęć: język angielski zawodowy. Dwie godziny zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 240 h (4 grupy po 60h). Zajęcia będą odbywały się w dwóch turach po 2 grupy 9 osobowe w jednej turze. I tura będzie trwała od 10.2012 do 06.2013, natomiast II tura od 10.2013 do 06.2014 roku. 2 rodzaj zajęć: język niemiecki zawodowy. Dwie godziny zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 240 h (4 grupy po 60h). Zajęcia będą odbywały się w dwóch turach po 2 grupy 9 osobowe w jednej turze. I tura będzie trwała od 10.2012 do 06.2013, natomiast II tura od 10.2013 do 06.2014 roku. CZĘŚĆ 2 - Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie dodatkowych zajęć z matematyki Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z matematyki dla uczniów klas technikum zawodowego ZSP nr 2 zgodnie z kierunkiem kształcenia (technik elektryk, technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego). Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, systematycznie przez okres 10.2012 do 06.2014 (wyłączając okresy feryjne) w dwóch turach: I tura 10.2012-06.2013; II tura - 10.2013 - 06.2014. Ogółem 1 rodzaj zajęć - 240 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Nasze kompetencje Nasza przyszłość. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Jedna godzina zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 240 h (8 grup po 30h). Zajęcia będą odbywały się w dwóch turach po 4 grupy 9 osobowe w jednej turze. Zajęcia mają uwzględniać wymogi egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ 3 - Zakup usługi szkoleniowej na przeprowadzenie zajęć z zakresu zadania Rynek pracy. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z tematyki dotyczącej rynku pracy dla uczniów klas technikum zawodowego ZSP nr 2 zgodnie z kierunkiem kształcenia (technik elektryk, technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego). Zajęcia będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, w weekendy co dwa tygodnie (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ) w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników. Zajęcia będą prowadzone systematycznie przez okres 10.2012 do 06.2014 (wyłączając okresy feryjne) w dwóch turach: I tura 10.2012-06.2013; II tura - 10.2013 - 06.2014. Ogółem 480 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Nasze kompetencje Nasza przyszłość. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Zajęcia z zadania rynek pracy będą realizowane w trzech blokach: blok I Rynek pracy 240 h (8 grup 9 osobowych), 4 grupy w jednej turze, 30 h na grupę tj. 5 spotkań po 6 h w soboty, średnio co dwa tygodnie (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). Wezmą w nich udział wszyscy uczestnicy projektu. Obowiązkowe jest przeprowadzenie zajęć, których celem jest przełamanie istniejącego stereotypowego podziału na zawody typowo męskie i typowo kobiece, ponadto zajęcia ukazujące zawody przyszłości, a także obecne tendencje na rynku pracy. W ramach bloku będą zdiagnozowane predyspozycje uczestników projektu do wykonywania pracy jako pracownik najemny lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej i na tej podstawie przyporządkowaniu ich do odpowiednich bloków. blok II Być dobrym pracownikiem 120 h (4 grupy 9 osobowe), 2 grupy w jednej turze, 30 h na grupę tj. 5 spotkań po 6 h w soboty średnio, co dwa tygodnie (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). W bloku uczestnicy projektu poznają specyfikę pracy w wybranych zawodach, jak przygotować dokumentację aplikacyjną, zasady rozmowy kwalifikacyjnej oraz poznają elementy prawa pracy. blok III ABC Przedsiębiorcy 120 h (4 grup 9 osobowe), 2 grupy w jednej turze, 30 h na grupę tj. 5 spotkań po 6h w soboty średnio co dwa tygodnie (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). Zajęcia mają ukazać uczestnikom projektu jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, jak stworzyć biznes plan, strategię marketingową, jak przebiega procedura rejestracji działalności gospodarczej. Zajęcia we wszystkich blokach mają być prowadzone w sposób warsztatowy. Część nr 4 zamówienia - Nadzór nad odbywaniem stażu przez uczestników projektu. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na kontroli odbywania stażu przez uczniów klas technikum zawodowego ZSP nr 2 zgodnie z kierunkiem kształcenia (technik elektryk, technik ekonomista, technik żywienia i gospodarstwa domowego) będących uczestnikami projektu Nasze kompetencje Nasza przyszłość. Staże będą się odbywały w okresie wakacyjnym w wybranym okresie pomiędzy 01.07-31.08.2013 r. (I tura) oraz 01.07-31.08.2014 r. (II tura). Do obowiązków opiekunów stażu będzie należało: - nadzór nad odbywaniem stażu przez uczestników projektu; - dokumentowanie przebiegu stażu w zakładach pracy (kontrola czasu pracy uczestników projektu, kontrola programu stażu i jego realizacji); - sporządzanie sprawozdań z realizacji nadzoru; - współpraca z kierownikiem projektu; Opiekun stażu będzie zatrudniony w wymiarze 40 h/m-c (2 opiekunów w jednej turze). Wymagane jest by opiekunowie stażu posiadali wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, posiadali doświadczenie w kontaktach z pracodawcami oraz dobry kontakt z młodzieżą. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Obowiązki Wykonawycy. Do obowiązków Wykonawcy należy 1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów metody, formy, środki dydaktyczne przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć; przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły - w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a następnie przekazanie go po zakończeniu realizacji zajęć, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i planem zajęć zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa w § 1 umowy, 3) realizacja zajęć w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, 4) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów, 5) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć karty pracy, dziennik zajęć, listy obecności uczniów na zajęciach 6) przeprowadzenie ankiet testów na początku zajęć oraz na końcu, 7) bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin Miesięczna Karta Czasu Pracy 8) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. Zamawiający zastrzega sobie, że: 1. Zajęcia będą odbywały się w dni powszednie i soboty, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania; 2. Zajęcia dodatkowe stanowiące przedmiot niniejszej umowy odbywać się będą w godzinach pozalekcyjnych, w dniach od poniedziałku do piątku oraz w soboty. 3. Zajęcia nie będą realizowane w okresie świąt kościelnych i państwowych. 4. Wykonawca wyraża zgodę na używanie, kopiowanie oraz wykorzystanie tekstów, programów, pomocy powstałych w ramach projektu Nasze kompetencje Nasza przyszłość przez Zamawiającego. 5. Możliwość kontroli przebiegu zajęć oraz frekwencji uczestników na zajęciach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zsp2.gryfino.biz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach