Przetargi.pl
Zakup usług szkoleniowych / i konsultacyjnych / i superwizji zapewniających rozwój, wsparcie potencjału i wzrost poziomu bezpieczeństwa pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz poprawę jakości obsługi klienta w ramach projektu Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 359 700 , fax. 322 308 027
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 359 700, fax. 322 308 027
    REGON: 34519730000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług szkoleniowych / i konsultacyjnych / i superwizji zapewniających rozwój, wsparcie potencjału i wzrost poziomu bezpieczeństwa pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz poprawę jakości obsługi klienta w ramach projektu Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem (60 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne związane z zarządzaniem nowopowstałym zespołem: 1. Integracja, prawidłowa komunikacja i praca nad relacjami w zespole. 2. Jak określać cele dla zespołu (wraz z pracą nad celami w trakcie warsztatu). 3. Konflikty, trudności i procesy ich rozwiązywania. 4. Motywowanie i budowanie zaangażowania członków zespołu. 5. Zarządzanie wizerunkowe i identyfikacja z zakładem pracy. 6. Wsparcie kadry zarządzającej w przygotowaniu i przeprowadzeniu spotkania grupowego dla zarządzanego zespołu. Dodatkowe informacje. 1. Celem warsztatów jest nabycie przez kadrę zarządzającą umiejętności i wiedzy pozwalających na stworzenia prawidłowych relacji i efektywnego działania nowopowstałych zespołów. 2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 3. Szkolenie obejmuje 60 h, dla ok. 20 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 2 grupy po ok. 10 osób, po 30 h na grupę. 4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. • Szkolenie powinno być prowadzone metodą warsztatową. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/rzy/wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania dla kadry zarządzającej (100 h) 1. Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania pracą zespołu w kontekście wdrażanego usprawnienia organizacyjnego. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja superwizji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Superwizja procesu zarządzania będzie odbywała się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych; w łącznym wymiarze 100 h dla ok. 20 osób. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. • Salę/pokój do spotkań superwizyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że superiwzor, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie superwizji procesu zarządzania, posiada wykształcenie wyższe i doświadczenie w prowadzeniu wsparcia o charakterze superwizyjnym dla kadry zarządzającej. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia superwizora/superwizorów. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika superwizji materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi. CZĘŚĆ 2 Zakup pakietu usług szkoleniowych i konsultacyjnych mających na celu podniesienie poziomu wiedzy prawnej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wiedzy prawnej niezbędnej przy przyznawaniu świadczeń z pomocy społecznej (28 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego (2 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) 2. Ustawa o pomocy społecznej (3 x 4 h ogólne ujęcie ustawy, 1 x 4 h DPS-y – skierowania, odpłatności, itp. w ujęciu ustawy) 3. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (1 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 28 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 36 osób). 3. Zajęcia mają odbywać się raz w tygodniu (czwartki, w godz. 8:00-12:00). 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Szkolenie to ma na celu uzupełnienie i ujednolicenie wiedzy prawnej pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzja administracyjną. Warunki realizacji. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie konsultacji prawnych (180 h) 1. Przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji prawnych dla pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzją administracyjną i zespołu pierwszego kontaktu. Konsultacje w szczególności dotyczyć będą prowadzenia skomplikowanych postępowań administracyjnych, ustalaniu uprawnień, określeniu granic możliwości prawnej interwencji, przygotowywaniu uzasadnień decyzji administracyjnych. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Konsultacje prawne będą odbywały się indywidualnie lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram spotkań zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. • Salę/pokój do spotkań konsultacyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie konsultacji prawnych, posiada wykształcenie wyższe prawnicze i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz zapewnienia osoby prowadzącej konsultacje prawne. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika konsultacji prawnych materiały niezbędne do prawidłowej realizacji. CZĘŚĆ 3 Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. 2. Opanowanie umiejętności właściwego do sytuacji doboru procedur komunikacyjnych. 3. Rodzaje postaw asertywnych zgodnych z kodeksem etycznym. 4. Opanowanie form przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych oraz kontrolowania emocji. 5. Kompetencje w zakresie obsługi klienta pomocy społecznej w sferze budowania dobrych relacji klienta z instytucją i rozpoznawania potrzeb klienta. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 10-15 osób) 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. • Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. • Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. • Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. • Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. • Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). • Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach