Przetargi.pl
Zakup usług sprzątania budynków i lokali Starostwa Powiatowego w Wieliczce

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług sprzątania budynków i lokali Starostwa Powiatowego w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie budynków i lokali Starostwa Powiatowego w Wieliczce, zlokalizowanych na terenie miasta Wieliczka, o łącznej powierzchni 2214,33 m?. 2/. Opis czynności: Usługi codziennego sprzątania własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków czystości przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót za wyjątkiem przeznaczonych do odpracowania za dzień ustawowo wolny od pracy i niedziel oraz świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywania remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, łazienki, hole. 3/. Zakres ciągłego utrzymania czystości: a. utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, b. zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, c. odkurzanie powierzchni tapicerowanych, pokrytych wykładziną dywanową, d. wycieranie kurzu ze wszystkich mebli, parapetów, wyłączników, likwidowanie pajęczyn e. wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych, f. mycie zlewozmywaków, g. wycieranie drzwi i płytek naściennych, h. utrzymanie czystości w WC, łazienkach 4/. Korytarze: a. zamiatanie i mycie posadzek, b. utrzymanie czystości wycieraczek, c. przecieranie poręczy schodowych i balustrad, d. utrzymanie w czystości naświetleń oraz drzwi, e. opróżnianie koszy na śmieci, f. utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gaśnic itp. sprzętów znajdujących się na korytarzach, g. konserwacja parapetów, wykładzin PCV, lastryka, terakoty, kamienia itp., 5/. Toalety i łazienki: a. zamiatanie i mycie posadzek, b. utrzymanie czystości umywalek, sedesów, luster, c. bieżące uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, ręczników papierowych, d. opróżnianie koszy na śmieci, e. mycie płytek ceramicznych, f. usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, 6/. Pomieszczenia biurowe: a. odkurzanie, mycie i konserwowanie wykładzin PCV, b. zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg drewnianych, parkietu i paneli podłogowych, c. odkurzanie mebli, wszelkich urządzeń i grzejników, d. opróżnianie koszy na śmieci, niszczarek, e. utrzymanie w czystości koszy na śmieci, lamp, naświetleń, drzwi, f. używanie środków do konserwacji mebli, g. konserwacja parkietów, h. odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, i. mycie parapetów, gablot i szaf, witryn przeszklonych, j. przecieranie i dezynfekcja aparatów telefonicznych, k. usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, l. usuwanie pajęczyn, 7/. Ogólne warunki: Świadczenie określone jako wykonywane -5 razy w tygodniu - powinno być wykonywane od poniedziałku do piątku w godz. 15.15 do 20.00 w dni robocze Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość przedłużenia czasu zakończenia świadczenia usługi. W przypadku, gdy Zamawiający będzie pracował w dzień ustawowo wolny od pracy (np. sobotę) świadczenie wykonywane -5 razy w tygodniu również powinno być wykonane. Jednocześnie w dniach od wolnych od pracy świadczenie nie będzie wykonywane. Świadczenie określone jako wykonywane -1 do 4 razy w tygodniu- powinno być wykonane w dni wskazane przez Zamawiającego lub w kolejny dzień roboczy, jeżeli dzień wskazany przez Zamawiającego był dniem wolnym od pracy. Wyjątek stanowią pomieszczenia archiwum zakładowego ul. Daniłowicza 12 oraz archiwów podręcznych: ul. Dembowskiego 2, Sienkiewicza 13, Kilińskiego 5 które sprzątane będą w obecności pracownika Zamawiającego w godzinach pracy, tj. do 15.30. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości, środków zapachowych i dezynfekujących. Wszystkie środki powinny posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, odpowiednie do danego rodzaju powierzchni; środki zapachowe zapewniające trwałość zapachu co najmniej 24 godzinny. Stosowane środki i sprzęt musi cechować najwyższa jakość Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, ażeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich w/w czynności. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości. Zamykanie budynków na ul. Dembowskiego 2 w sytuacjach wyjątkowych może odbywać się po godzinie 20.00 ze względu na obywające się sesje i komisje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu oraz inne działania niestandardowe Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących usługi sprzątania wraz z przypisaniem odpowiednich lokalizacji, w których każdy z pracowników będzie wykonywał usługi sprzątania. Po zakończeniu dnia pracy i przejęciu budynku przez pracownika Zamawiającego w celu realizacji usługi nie mogą w nim przebywać osoby nie znajdujące się w przekazanym wykazie pracowników Zamawiającego. Zamawiający wymaga od przedstawicieli Wykonawcy bezpośrednio wykonujących usługi sprzątania właściwego zabezpieczenia budynków po opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego lub po zakończeniu godzin pracy i rozpoczęciu realizacji usługi sprzątania. Poprzez właściwe zabezpieczenie budynków rozumie się: zamknięcie drzwi wejściowych do budynków, okien oraz właściwe zabezpieczenie pomieszczeń znajdujących w budynkach. Budynki wyposażone są w systemy alarmowe oraz objęte usługą monitoringu świadczoną przez zewnętrzną firmę. Informacje o zasadach zabezpieczania budynków zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy wraz z kluczami do poszczególnych budynków i lokalizacji. W przypadku powtarzających się z winy pracowników Wykonawcy interwencji firm świadczących usługi monitoringu Zamawiający zastrzega sobie prawo do obciążenia Wykonawcy kosztami nieuzasadnionych interwencji firm świadczących usługi monitoringu obiektów. Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać oględzin obiektu - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach