Przetargi.pl
Zakup usług pozostałych-opłaty pocztowe

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
    REGON: 00051581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług pozostałych-opłaty pocztowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do niniejszej siwz, istotne postanowienia umowy, określają zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia z podziałem na dwie części. Formularz cenowy stanowi podstawę do obliczenia ceny oferty na część nr 1 i część nr 2. W związku z powyższym wykonawca w cenie oferty na część nr 1 i część nr 2, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia oraz formularza cenowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1) świadczenie powszechnych usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o masie wagowej do 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów - część nr 1; 2.2) świadczenie usług pocztowych, w tym powszechnych usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów - część nr 2; 2.3) dostarczanie przesyłek do siedziby Zamawiającego - część nr 1 i część nr 2; 2.4) odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego - część nr 1 i część nr 2, w przypadku wykonawcy, którego siedziba znajduje się w obrębie 1 km Zamawiający bezpłatnie dostarczy przesyłki do siedziby wykonawcy. 3. Zakres przedmiotu zamówienia (część nr 1 i część nr 2) obejmuje: 3.1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacane z dołu; 3.2) usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 4. Przewidywane ilości przesyłek stanowiące podstawę do obliczenia ceny ofertowej zamieszczono w formularzu cenowym, stanowiącym zał. nr 2A do siwz. Określone w formularzu cenowym rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w formularzu cenowym. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania jeden raz dziennie przesyłek do siedziby Zamawiającego w Mysłowicach 41-400, ul. Powstańców 1 od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, a także w soboty pracujące u Zamawiającego, o których Zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru jeden raz dziennie przesyłek z siedziby Zamawiającego w Mysłowicach 41-400, ul. Pl. Wolności 4 pok. 7 od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, a także w soboty pracujące u Zamawiającego, o których Zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie - powyższe nie dotyczy wykonawcy, którego siedziba znajduje się w obrębie do 1 km od siedziby Zamawiającego. 8. Terminy doręczania przesyłek pocztowych na zasadach określonych w ustawie Prawo pocztowe. 9. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, a także w soboty pracujące u Zamawiającego, o których Zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie. 10. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym wykonawcy doręczania bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 11. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. Nie dopuszczalne jest również doczepianie i przyklejanie przez wykonawcę, różnych przedmiotów i znaków do opakowania listu lub przesyłki w celu zwiększenia masy listu i przesyłki. 12. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczących przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i wykonawcy. 13. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i wykonawcy. 14. Doręczenie przesyłki rejestrowanej następuje na zasadach określonych w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: na podstawie art. 45 ust. 2 uPzp, Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach