Przetargi.pl
Zakup usług polegających na zapewnieniu organizacji konferencji pt.: Rolnictwo, gospodarka żywnościowa, obszary wiejskie - 10 lat w Unii Europejskiej.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na zapewnieniu organizacji konferencji pt.: Rolnictwo, gospodarka żywnościowa, obszary wiejskie - 10 lat w Unii Europejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu organizacji konferencji pt.: Rolnictwo, gospodarka żywnościowa, obszary wiejskie - 10 lat w Unii Europejskiej. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1. Organizację i obsługę techniczną konferencji pt.: Rolnictwo, gospodarka żywnościowa i obszary wiejskie. 10 lat w Unii Europejskiej w dniu 11 kwietnia 2014 r. w granicach administracyjnych miasta Warszawa, zgodnie ze szczegółowym programem konferencji, dla 200 uczestników. Zadanie obejmuje w szczególności: a) Powołanie sekretariatu konferencji odpowiedzialnego za: Obsługę organizacyjno-techniczną konferencji, Sporządzenie list obecności oraz przygotowanie streszczeń artykułów, które będą prezentowane podczas konferencji, Wydawanie identyfikatorów, szczegółowego programu konferencji oraz streszczeń prezentowanych artykułów podczas konferencji, Udzielanie informacji ustnych i pisemnych w przedmiocie konferencji. Do obsługi sekretariatu konferencji Wykonawca zapewni przynajmniej jeden numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz minimum jeden adres e-mailowy. Przedstawiciele sekretariatu konferencji będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. b) Zapewnienie 6 sal konferencyjnych w granicach administracyjnych miasta Warszawa w dniu 11 kwietnia 2014 r., przy czym odległość pomiędzy salami nie będzie przekraczała 1 km,w tym: - sali konferencyjnej wraz z jej obsługą organizacyjno-techniczną w godzinach 8:00-20:00, według szczegółowego programu konferencji stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wyposażoną w co najmniej 200 miejsc siedzących; Wyposażoną w sprzęt multimedialny (laptop, rzutnik multimedialny, ekran), sprzęt nagłaśniający, flipchart, dostęp do Internetu; Umożliwiającą zorganizowanie poza miejscem obrad obiadu, przerw kawowych i poczęstunku; Umożliwiającą wydzielenie miejsca na rejestrację uczestników w dniu konferencji; Z zapewnionym wyodrębnionym miejscem na pozostawienie odzieży wierzchniej dla co najmniej 200 osób; Wśród obsługi organizacyjno-technicznej będą: - co najmniej 2 osoby do obsługi rejestracji uczestników w dniu konferencji, - co najmniej 4 kelnerów do podania obiadu, przygotowania poczęstunku i serwisu kawowego i jego uzupełniania w przypadku braku któregoś z napojów, dodatków lub ciastek, - co najmniej 2 osoby obsługujące szatnię, - co najmniej 2 pracowników zapewniających obsługę sprzętu multimedialnego i audiowizualnego. - 5 sal konferencyjnych w godzinach 14:00-17:00 na sesje równoległe, według szczegółowego programu konferencji stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wyposażonych w co najmniej 50 miejsc siedzących i sprzęt multimedialny (laptop, rzutnik multimedialny, ekran) każda. Na każdej z 5 sal będzie co najmniej 1 pracownik zapewniający obsługę sprzętu multimedialnego. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do podania w treści oferty adresów sal konferencyjnych. Na czas konferencji sale muszą zostać oznakowane w sposób widoczny logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 8 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. c) Zapewnienie wyżywienia w postaci obiadu dwudaniowego zasiadanego, serwisu kawowego przez cały czas trwania konferencji i przekąsek na zakończenie konferencji w godzinach przewidzianych w szczegółowym programie konferencji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, dla 200 uczestników konferencji, w tym: obiad składający się z: zupy (250 ml/osobę) - co najmniej 2 rodzaje do wyboru, podawane wraz z pieczywem serwowana z tacy; oraz drugie danie w postaci: mięsa/ ryby (150 g/osobę) - co najmniej 3 rodzaje do wyboru, serwowane na półmiskach, ziemniaków/ziemniaków pieczonych/kaszy/ryżu (150 g/osobę) - co najmniej 2 rodzaje do wyboru, serwowane na półmiskach, surówek (150 g/osobę) - co najmniej 2 rodzaje do wyboru, serwowane na półmiskach, deser (100 g/osobę) - co najmniej 2 rodzaje do wyboru, serwowane z tacy. serwis kawowy składający się z: herbaty gatunkowej - bez ograniczeń kawy - bez ograniczeń, soków owocowych - co najmniej 3 smaki, minimum 330 ml osobę w ciągu całego dnia, wody mineralnej niegazowanej i gazowanej (po połowie) - minimum 330 ml osobę w ciągu całego dnia, cukru w cukierniczkach i/lub saszetkach - bez limitu śmietanki do kawy, cytryny do herbaty - bez limitu ciasek typu: mini drożdżówki, mini rogaliki etc - co najmniej 3 rodzaje, minimum 1 sztuka każdego rodzaju na osobę Serwis kawowy będzie dostępny dla uczestników przez cały czas trwania konferencji. poczęstunek (zimny bufet) składający się z: tartaletek z różnymi dodatkami - co najmniej 50 g os. dań zimnych mięsnych bądź rybnych - co najmniej 100 g os sałatek - co najmniej 4 rodzaje do wyboru, w ilości 100 g os deski serów - co najmniej 50 g os. Wykonawca zapewni poczęstunek na zakończenie konferencji. Zamawiający zastrzega, iż podane w szczegółowym programie konferencji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ godziny mogą ulec zmianie wraz z modyfikacją planu konferencji. d) Przygotowanie i zapewnienie identyfikatorów imiennych, w plastikowym etui, na smyczy lub z mechanizmem umożliwiającym przypięcie dla 200 uczestników konferencji, przeznaczonych do dystrybucji podczas rejestracji uczestników. Identyfikatory muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. e) Wydrukowanie 200 egzemplarzy szczegółowego programu konferencji, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i streszczeń prezentowanych artykułów podczas konferencji dla wszystkich uczestników konferencji, przeznaczonych do dystrybucji podczas rejestracji uczestników. Szczegółowy program konferencji i streszczenia prezentowanych artykułów muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 2. Opracowanie i druk publikacji pokonferencyjnej składającej się z artykułów nadsyłanych na konferencję. W ramach zadania Wykonawca zapewni: a) Przygotowanie i przeprowadzanie naboru artykułów nadsyłanych na konferencję. b) Zapewnienie uczestnikom konferencji możliwości publikacji artykułów naukowych w publikacji pokonferencyjnej. c) Selekcję i recenzję artykułów nadsyłanych na konferencję przez co najmniej 12 recenzentów z co najmniej trzech jednostek naukowych, posiadających w swoim dorobku co najmniej 3 recenzje wykonane w co najmniej 2 czasopismach naukowych w okresie ostatnich 3 lat. Każdy artykuł zostanie zrecenzowany przez dwóch recenzentów, anonimowo. Na podstawie recenzji artykuły będą przyjmowane do publikacji lub odrzucane. Artykuły użyte w publikacji muszą uzyskać dwie pozytywne recenzje. d) Korektę, skład i łamanie publikacji. e) Druk publikacji w nakładzie 250 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - Okładka: karton o gramaturze minimum 280 g, nadruk jednostronny pełen kolor 4+0, folia błyszcząca, - Papier środek: offset III klasy, o gramaturze minimum 80 g, - Zadruk: środek 1+1 dwustronny, w tym maksymalnie 10 stron w zadruku środek 4+4 dwustronny, - Rodzaj oprawy: klejona, - Liczba stron: minimum 120, - Format: B5. f) Dystrybucję publikacji zgodnie z listą dystrybucyjną stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Teksty użyte w publikacji muszą być tekstami autorskimi, nie mogą pochodzić z innych publikacji. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. publikacji na siebie jak również na Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi; Publikacja musi być opatrzona logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 8 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. Publikacja zostanie rozdystrybuowana do dnia 30 czerwca 2014 r. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach