Przetargi.pl
Zakup usług polegających na zapewnieniu organizacji i obsługi wizyty studyjnej w Polsce dla przedstawicieli lokalnych grup działania z Estonii, Łotwy, Finlandii i Portugalii, w terminie od dnia 25 kwietnia 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2014 r.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na zapewnieniu organizacji i obsługi wizyty studyjnej w Polsce dla przedstawicieli lokalnych grup działania z Estonii, Łotwy, Finlandii i Portugalii, w terminie od dnia 25 kwietnia 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na organizacji i obsłudze wizyty studyjnej w Polsce, zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, dla minimalnie 13 a maksymalnie 14 uczestników - przedstawicieli lokalnych grup działania z Estonii, Łotwy, Finlandii i Portugalii, odbywającej się w terminie od dnia 25 kwietnia 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2014 r. Wizyta jest nagrodą polskiej sieci dla najlepszego projektu współpracy transnarodowej pt. Średniowieczne festiwale w kategorii kultura wyłonionego w ramach konkursu Nordycko-Bałtyckiej Sieci Obszarów Wiejskich. Celem wizyty są spotkania z polskimi LGD, prezentacja doświadczeń z realizacji projektów współpracy oraz promocja projektów współpracy transnarodowej w Polsce. Wykonawca zapewni: 1. Przejazd transportem samochodowym/bus dla maksymalnie 14 osób z bagażem do 20 kg każdy (uczestników wizyty studyjnej), wyposażonym co najmniej w: klimatyzację, ogrzewanie, według programu wizyty stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakwaterowanie dla uczestników wyjazdu w terminie od dnia 25 kwietnia 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2014 r., w tym: a) Jeden nocleg ze śniadaniem dla minimalnie 12 uczestników, a maksymalnie 13 uczestników, w dniu 25 kwietnia 2014 r. w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w granicach administracyjnych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy b) Jeden nocleg ze śniadaniem dla minimalnie 13 uczestników, a maksymalnie 14 uczestników, w dniu 26 kwietnia 2014 r., w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych gminy Nieborów (powiat łowicki, woj. łódzkie), c) Jeden nocleg dla minimalnie 13 uczestników, a maksymalnie 14 uczestników ze śniadaniem, w dniu 27 kwietnia 2014 r., w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych gminy Ostrzeszów (powiat ostrzeszowski, woj. wielkopolskie), d) Jeden nocleg dla minimalnie 13 uczestników, a maksymalnie 14 uczestników ze śniadaniem, w dniu 28 kwietnia 2014 r., w hotelu o standardzie co najmniej 2 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Brzeg (woj. opolskie), e) Jeden nocleg dla minimalnie 11 uczestników, a maksymalnie 12 uczestników ze śniadaniem, w dniu 29 kwietnia 2014 r. w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju w granicach administracyjnych Dzielnicy Stare Miasto lub Śródmieście we Wrocławiu. 3. Posiłki dla uczestników wyjazdu, w ramach programu stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wszystkie serwowane dania obiadowe i kolacyjne będą potrawami lokalnymi i tradycyjnymi serwis kawowy: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasto lub ciasteczka - lokalny wypiek, lub inny poczęstunek, według programu wizyty stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Kolacja w dniu 25.04.2014 r. dla 13 osób w restauracji zlokalizowanej w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, składająca się z zupy szczawiowej, pstrąga smażonego lub dania wegetariańskiego do wyboru, gotowane jarzyny lub surówki, sernik, napoje zimne i gorące. Obiad w dniu 26.04.2014 dla 14 osób, składający się z zupy Kociołek łowicki, zrazy wołowe z kaszą gryczaną lub dania wegetariańskiego do wyboru, surówka, szarlotka, napoje zimne i gorące Kolacja w dniu 26.04.2014 r. dla 23 osób (14 uczestników wizyty oraz 9 przedstawicieli polskich LGD), składająca się z następujących potraw: zupa zalewajka, zimna płyta składająca się z co najmniej po 3 rodzaje zestawu wędlin, pieczyste, śledzie, ryba po grecku, tradycyjna sałatka warzywna, jaja faszerowane, pierogi, warzywa, chleb wiejski, masła oraz napoje zimne i gorące; Obiad w dniu 27.04.2014 r. dla 14 osób składający się z zupy pomidorowej z ryżem, schab z kością lub dania wegetariańskiego, mizeria, sernik, napoje zimne i gorące; Kolacja w dniu 27.04.2014.r dla 23 osób (14 uczestników wizyty oraz 9 przedstawicieli polskich LGD), składająca się z następujących potraw: pyzy z mięsem, naleśniki ze szpinakiem, barszcz czerwony, gzik, gęsi pipek, tymbaliki z gęsiny, sałatka wiosenna, chleb wiejski, napoje zimne i gorące, Obiad w dniu 28.04.2014 r. dla 14 osób składający się z zupy rosół, pierś z gęsi, pyza drożdżowa parowana, kapusta modra zasmażana, napoje zimne i gorące, jabłko w cieście; Kolacja w dniu 28.04.2014.r dla 14 osób gorąca przystawka oraz zimną płytą serwowaną indywidualnie składająca się z co najmniej po 3 rodzaje zestawu wędlin, zestawu serów, świeżych warzyw i pikli do wyboru, pieczywa, masła oraz napoje zimne i gorące; Obiad w dniu 29.04.2014 r. dla 12 osób składający się z zupy żurek śląski, zrazów wołowych z kluskami śląskimi, surówka, ciasto, napoje zimne i gorące; Kolacja w dniu 29.04.2014 r. dla 12 osób: gorąca przystawka oraz zimną płytą serwowaną indywidualnie składająca się z co najmniej po 3 rodzaje zestawu wędlin, zestawu serów, świeżych warzyw i pikli do wyboru, pieczywa, masła oraz napoje zimne i gorące, lokalny wypiek; 4. Ubezpieczenie OC i NNW dla maksymalnie 14 uczestników. 5. Sale w zakresie niezbędnym do organizacji spotkań, według programu stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Osoby obsługujące wyjazd studyjny, w tym: a) wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego, w terminie od dnia 26 kwietnia 2014 r. do dnia 29 kwietnia 2014 r., b) wykwalifikowanego pilota przewodnika wizyty studyjnej ze znajomością języka angielskiego, odpowiedzialnego za logistyczną realizację wizyty studyjnej zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ w terminie od dnia 25 kwietnia 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2014 r., Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Pozostałe świadczenia wynikające z programu Wykonawca zapewni we własnym zakresie, w szczególności bilety wstępów i opłaty miejscowe do zwiedzanych obiektów, opłaty związane z prezentacją obiektów zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca poda w ofercie adresy obiektów, w których zapewni zakwaterowanie wraz z wyżywieniem zgodnie z opisem zawartym w pkt. III.2 SIWZ. Imienną listę uczestników biorących udział w wyjeździe oraz imienne listy uczestników do zakwaterowania Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 1 dnia od podpisania umowy, Imienną listę przedstawicieli LGD biorących udział w kolacji w dniach 26.04.2014 r. i 27.04.2014r. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od podpisania umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach