Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich. Celem projektu jest podniesienie świadomości mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie korzyści płynących z rozwoju różnych form przedsiębiorczości. Dzięki uczestnictwu w owym projekcie mieszkańcy obszarów wiejskich województwa świętokrzyskiego uzyskają wiedzę wskazującą możliwości podniesienia poziomu życia i aktywizacji społeczności lokalnych, poprzez sprzedaż wyprodukowanych w gospodarstwach produktów rolnych w ramach sprzedaży bezpośredniej, czy też marginalnej, ograniczonej i lokalnej, oraz jaki wpływ ma wykorzystanie mechanizmów promocji produktów tradycyjnych i ekologicznych na popyt na produkty pochodzące z gospodarstw rolnych. Cele szczegółowe projektu: - wskazanie możliwości podejmowania nowych inicjatyw w celu rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, - wskazanie odstępstw i ułatwień przy podejmowaniu działalności w zakresie sprzedaży bezpośredniej oraz marginalnej, - określenie zakresu i obszaru prowadzenia sprzedaży bezpośredniej w odniesieniu do poszczególnych produktów, - przekazanie szczegółowych informacji o warunkach pozwalających na uznanie działalności za marginalną, ograniczoną i lokalną, - przekazanie zasad obowiązujących przy produkcji i rejestracji produktów regionalnych i tradycyjnych, - przekazanie wymagań obowiązujących przy prowadzeniu gospodarstwa zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego oraz korzyści jakie niesie ze sobą ten sposób produkcji rolnej i sprzedaż bezpośrednia owych produktów, - wskazanie możliwości promocji produktów wytwarzanych przez mieszkańców obszarów wiejskich, oraz wskazanie innych narzędzi marketingowych, - wskazanie możliwości promocji turystyki wiejskiej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z wyżej określonymi celami projektu. W ramach projektu zostanie przeszkolonych 48 osób (uczestnicy będą przedstawicielami wszystkich powiatów województwa świętokrzyskiego z wyjątkiem powiatu sandomierskiego). W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o przebiegu realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja oraz realizacja czterech dwudniowych szkoleń. W każdym z czterech szkoleń weźmie udział dwanaście osób. Podczas dwudniowych szkoleń zajęcia będą prowadzone równolegle dla dwóch grup szkoleniowych, po 6 uczestników każda. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni w szczególności: 1) opracowanie szczegółowego planu każdego ze szkoleń na podstawie programu szkoleń, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz realizację ww. programu szkoleń, podczas czterech dwudniowych szkoleń przeprowadzonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - co najmniej czterech wykładowców - każdy posiadający wiedzę i co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń nt.: a) rolnictwa ekologicznego, b) regulacji prawnych dot. produktów regionalnych i tradycyjnych, c) prowadzenia działalności marginalnej, ograniczonej i lokalnej, d) marketingu produktów rolnych. Listę wykładowców realizujących program szkolenia, wraz z załączonymi CV wykładowców, Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 7 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. 2) opracowanie merytoryczne, druk oraz dystrybucję wśród wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, materiałów szkoleniowych z całego zakresu tematycznego objętego programem szkolenia, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Materiały merytoryczne uczestnicy każdego ze szkoleń otrzymają w pierwszym dniu szkolenia, którego są uczestnikami, przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Wersję elektroniczną wszelkich materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem ich druku. 3) nabór uczestników szkoleń - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w każdym z czterech szkoleń weźmie udział 12 osób, - do udziału w szkoleniach zaproszeni zostaną mieszkańcy obszarów wiejskich z terenu województwa świętokrzyskiego, będą to osoby z każdego powiatu województwa świętokrzyskiego (po 4 osoby z każdego z 12 powiatów z wyłączeniem powiatu sandomierskiego, w którym szkolenia odbyły się w roku ubiegłym). Listę uczestników szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia każdego ze szkoleń. 4) sale szkoleniowe, w których odbędą się szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - miejsce: każdorazowo w miejscu szkoleń, - termin: każdorazowo w terminie szkoleń, - minimalne wymagania: Wykonawca zapewni osobne sale szkoleniowe dla każdej z dwóch grup szkoleniowych. Wykonawca zapewni każdemu z uczestników szkolenia miejsce siedzące. Wykonawca zapewni sprzęt do prezentacji multimedialnych - w każdej z sal szkoleniowych co najmniej 1 komputer, 1 rzutnik multimedialny oraz 1 ekran. Każde z czterech szkoleń zostanie zrealizowane na terenie województwa świętokrzyskiego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o miejscu realizacji każdego ze szkoleń najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia każdego ze szkoleń. 5) noclegi dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: każdorazowo w nocy pomiędzy pierwszym i drugim dniem każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, - ilość osób: każdorazowo liczba osób odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej jednogwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. 6) wyżywienie dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdego ze szkoleń, - termin: każdorazowo termin realizacji każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, śniadania oraz kolacje zostaną zapewnione każdorazowo w miejscu zakwaterowania, - zakres usługi - podczas każdego ze szkoleń Wykonawca zapewni: - pierwszego dnia: obiad, kolację oraz bufet kawowy, - drugiego dnia: śniadanie, obiad oraz bufet kawowy, 7) pełną obsługę administracyjną i techniczną każdego ze szkoleń, Podczas każdego ze szkoleń Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany, określone w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy (w załączniku nr 4 do umowy). Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 31 grudnia 2013 r. 2. Promocja Projektu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: 1) projekt graficzny, wykonanie, druk oraz dystrybucję plakatów informacyjno - promocyjnych, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format plakatów: A3, - liczba plakatów: 150 szt., - plakaty zostaną rozwieszone we wsiach znajdujących się na terenie województwa świętokrzyskiego (z wyłączeniem powiatu sandomierskiego) Projekt graficzny plakatu Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie przed rozpoczęciem szkoleń, w terminie do dnia 31.12.2013 r. 2) notesy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format: A5, - liczba kartek: od 50 do 96, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń otrzymają po jednym notesie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach. Artykuły promocyjne, o których mowa powyżej, muszą zawierać stałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy (w załączniku nr 4 do umowy). Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania seminaryjne dla ZSK - Trenerzy. Znak sprawy: IBE/2/2016
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu hortiterapii w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na aktywizację uczestników projektu pn. Moje najważniejsze miejsce - rodzina,
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów POIiŚ 2014-2020 (działanie 2.4 w zakresie typów projektów 2.4.1 a oraz 2.4.2 a)
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja warsztatów szkoleniowych z zakresu metodyki zarządzania projektami wg PRINCE2, w tym projektami realizowanymi w ramach instrumentu ZIT w ramach projektu pn.: Stworzenie warunków do sprawnego wdrażania instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-05-05 - Szkolenia okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników branży budowlanej zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Dodano: 2016-05-02 - Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w ramach w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie radomskim i m. Radom
Dodano: 2016-04-29