Przetargi.pl
Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu Sprzedaż bezpośrednia oraz działalność marginalna, ograniczona i lokalna szansą na aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich. Celem projektu jest podniesienie świadomości mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie korzyści płynących z rozwoju różnych form przedsiębiorczości. Dzięki uczestnictwu w owym projekcie mieszkańcy obszarów wiejskich województwa świętokrzyskiego uzyskają wiedzę wskazującą możliwości podniesienia poziomu życia i aktywizacji społeczności lokalnych, poprzez sprzedaż wyprodukowanych w gospodarstwach produktów rolnych w ramach sprzedaży bezpośredniej, czy też marginalnej, ograniczonej i lokalnej, oraz jaki wpływ ma wykorzystanie mechanizmów promocji produktów tradycyjnych i ekologicznych na popyt na produkty pochodzące z gospodarstw rolnych. Cele szczegółowe projektu: wskazanie możliwości podejmowania nowych inicjatyw w celu rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, wskazanie odstępstw i ułatwień przy podejmowaniu działalności w zakresie sprzedaży bezpośredniej oraz marginalnej, określenie zakresu i obszaru prowadzenia sprzedaży bezpośredniej w odniesieniu do poszczególnych produktów, przekazanie szczegółowych informacji o warunkach pozwalających na uznanie działalności za marginalną, ograniczoną i lokalną, przekazanie zasad obowiązujących przy produkcji i rejestracji produktów regionalnych i tradycyjnych, przekazanie wymagań obowiązujących przy prowadzeniu gospodarstwa zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego oraz korzyści jakie niesie ze sobą ten sposób produkcji rolnej i sprzedaż bezpośrednia owych produktów, wskazanie możliwości promocji produktów wytwarzanych przez mieszkańców obszarów wiejskich, oraz wskazanie innych narzędzi marketingowych, wskazanie możliwości promocji turystyki wiejskiej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z wyżej określonymi celami projektu. W ramach projektu zostanie przeszkolonych 48 osób. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o przebiegu realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja oraz realizacja czterech dwudniowych szkoleń. W każdym z czterech szkoleń weźmie udział dwanaście osób. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni w szczególności: a) realizację programu szkoleń, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, podczas czterech dwudniowych szkoleń przeprowadzonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wykładowcy muszą być ekspertami w dziedzinach objętych programem szkoleń tj. posiadać wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie oraz posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w przedmiocie objętym tematyką wykładu i kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego prowadzonego wykładu, Listę wykładowców realizujących program szkolenia, wraz z załączonymi CV wykładowców, Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 21 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. b) opracowanie merytoryczne, druk oraz dystrybucję wśród wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, materiałów szkoleniowych z całego zakresu tematycznego objętego programem szkolenia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Wszelkie materiały szkoleniowe Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem ich druku. c) nabór uczestników szkoleń - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w każdym z czterech szkoleń weźmie udział 12 osób, - do udziału w szkoleniach zaproszeni zostaną mieszkańcy obszarów wiejskich z terenu województwa świętokrzyskiego, Listę uczestników szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. d) sale konferencyjne, w których odbędą się szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - miejsce: każdorazowo w miejscu szkoleń, - termin: każdorazowo w terminie szkoleń, - minimalne wymagania: liczba miejsc siedzących każdorazowo odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, sprzęt do prezentacji multimedialnych (co najmniej komputer, rzutnik oraz ekran) Każde z czterech szkoleń zostanie zrealizowane na terenie województwa świętokrzyskiego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o miejscu realizacji każdego ze szkoleń najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. e) noclegi dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: każdorazowo w nocy pomiędzy pierwszym i drugim dniem każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, - ilość osób: każdorazowo liczba osób odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej jednogwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. f) wyżywienie dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdego ze szkoleń, - termin: każdorazowo termin realizacji każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, śniadania oraz kolacje zostaną zapewnione każdorazowo w miejscu zakwaterowania, - zakres usługi - podczas każdego ze szkoleń Wykonawca zapewni: pierwszego dnia: obiad, kolację oraz bufet kawowy, drugiego dnia: śniadanie, obiad oraz bufet kawowy, g) pełną obsługę administracyjną i techniczną każdego ze szkoleń, Podczas każdego ze szkoleń Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany, określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 10 grudnia 2012 r. 2. Promocja Projektu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) projekt graficzny, wykonanie, druk oraz dystrybucję plakatów informacyjno - promocyjnych, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format plakatów: A3, - liczba plakatów: 150 szt., - plakaty zostaną rozwieszone we wsiach znajdujących się na terenie województwa świętokrzyskiego. Projekt graficzny plakatu Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30.10.2012 r. b) notesy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format: A5, - liczba kartek: od 50 do 96, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń otrzymają po jednym notesie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, c) długopisy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń otrzymają po jednym długopisie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, Artykuły promocyjne, o których mowa w pkt. III.2 SIWZ, muszą zawierać stałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 10 grudnia 2012 r. 3. Odpowiedzialność cywilnoprawną za jakiekolwiek szkody wyrządzone podmiotom trzecim podczas i w związku z realizacją niniejszego zamówienia ponosi wyłącznie Wykonawca. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach