Przetargi.pl
Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej organizacji i obsłudze wizyty studyjnej AGRO TRIP. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje w całości i we własnym zakresie Program Wizyty Studyjnej AGRO TRIP, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W wizycie studyjnej weźmie udział od 35 do 45 uczestników. Imienną listę uczestników wyjazdu oraz imienną listę uczestników, którym Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić noclegi, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Uczestnikami wizyty studyjnej będą m.in. przedstawiciele narodowych sieci obszarów wiejskich, partnerzy działający w dziedzinie turystyki wiejskiej, przedstawiciele Europejskiej Sieci na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, administracji krajowej i samorządowej oraz regionalnych organizacji turystycznych. Celem wizyty studyjnej będzie pokazanie procesu budowania i komercjalizacji polskich produktów turystyki wiejskiej oraz procesu tworzenia lokalnych strategii rozwoju turystyki. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Zakwaterowanie dla uczestników wyjazdu w terminie od dnia 03 kwietnia 2013 r. (przyjazd uczestników) do dnia 08 kwietnia 2013 r. (wyjazd uczestników) - zgodnie z poniższymi postanowieniami: a) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla minimalnie 21 a maksymalnie 32 uczestników, w terminie od 03 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do 04 kwietnia 2013 r. (wyjazd) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w granicach administracyjnych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Wykonawca zapewni transport osób zakwaterowanych w tym obiekcie na trasie z miejsca zakwaterowania do miejsca zbiórki (Plac Defilad 1, parking Pałacu Kultury i Nauki od strony Muzeum Techniki) - przyjazd na miejsce zbiórki w dniu 04 kwietnia 2013 r. o godzinie 12:00. Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. b) dwa noclegi, wraz ze śniadaniem, dla maksymalnie 45 uczestników, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 06 kwietnia 2013 r. (wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Kielce, Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. c) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla maksymalnie 45 uczestników, w terminie od dnia 06 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 07 kwietnia 2013 r. (wyjazd), w hotelu o standardzie co najmniej 2 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w powiecie szydłowieckim, woj. mazowieckie; Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. d) jeden nocleg, wraz ze śniadaniem, dla minimalnie 21 a maksymalnie 32 uczestników, w terminie od dnia 07 kwietnia 2013 r. (przyjazd) do dnia 08 kwietnia 2013 r. (wyjazd) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jednoosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, znajdującym się w granicach administracyjnych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Wykonawca określi na formularzu ofertowym nazwę i adres obiektu, w którym zostanie zapewniona ww. usługa. 2. Wyżywienie wszystkich uczestników wyjazdu, w ramach programu stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku, oraz 5 przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w dniu kwietnia 2013 r. w godzinach 20:00-21:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami: a) serwis kawowy każdorazowo składać się będzie z: kawy, herbaty, wody mineralnej, soków oraz ciastek; b) obiad każdorazowo będzie składać się z: co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie (do wyboru danie mięsne i danie wegetariańskie), gotowanych jarzyn i surówek, napojów (kompot lub soki z polskich owoców) oraz lokalnych wypieków; c) kolacja każdorazowo będzie składać się z: gorącej przystawki oraz zestawu wędlin, serów, świeżych warzyw i pikli, pieczywa, masła oraz napojów zimnych i gorących. Wszystkie serwowane dania obiadowe i kolacyjne będą potrawami lokalnymi i tradycyjnymi. 3. Ubezpieczenie OC i NNW dla wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego. 4. Osoby obsługujące wyjazd studyjny: a) wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. do dnia 07 kwietnia 2013 r., b) wykwalifikowanego pilota przewodnika wizyty studyjnej, ze znajomością języka angielskiego, odpowiedzialnego za logistyczną realizację wizyty studyjnej zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie od dnia 03 kwietnia 2013 r. do dnia 08 kwietnia 2013 r., c) eksperta z doświadczeniem z zakresu tworzenia lokalnych strategii rozwoju turystyki oraz kreowania i komercjalizacji produktów turystyki wiejskiej, odpowiedzialnego za merytoryczną realizację wizyty studyjnej, zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie od dnia 04 kwietnia 2013 r. do dnia 07 kwietnia 2013 r. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Zamawiający zapewnia wyłącznie imienne zaproszenia na międzynarodową konferencję Infrastruktura okołoturystyczna jako element wzbogacający ofertę obszarów wiejskich, uprawniające jednocześnie do bezpłatnego wstępu na V Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL oraz udział w gali biesiadnej AGROTRAVEL 2013 - Hotel Best Western Grand Hotel w Kielcach. Pozostałe świadczenia wynikające z programu Wykonawca zapewni we własnym zakresie, w szczególności transport uczestników, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty miejscowe, opłaty związane z prezentacją obiektów zgodnie z Programem Wizyty Studyjnej, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach