Przetargi.pl
Zakup usług polegających na przygotowaniu i wyprodukowaniu materiałów programowych w postaci cyklu 7 filmów pt. Dobre praktyki w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie oraz przygotowanie i dystrybucja 5 000 sztuk płyt DVD, każda z nich zawierająca 7 wyprodukowanych filmów

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na przygotowaniu i wyprodukowaniu materiałów programowych w postaci cyklu 7 filmów pt. Dobre praktyki w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie oraz przygotowanie i dystrybucja 5 000 sztuk płyt DVD, każda z nich zawierająca 7 wyprodukowanych filmów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na przygotowaniu i wyprodukowaniu materiałów programowych w postaci cyklu 7 filmów pt. Dobre praktyki w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie oraz przygotowanie i dystrybucja 5 000 sztuk płyt DVD, każda z nich zawierająca 7 wyprodukowanych filmów. Materiały programowe, zwane dalej filmami, o tematyce opartej na wybranych zagadnieniach przedstawionych w Załączniku nr 8, przeznaczone będą do emisji przede wszystkim na stronie internetowej Fundacji, a także na stronach internetowych instytucji rolniczych. Celem filmów będzie promocja dobrych praktyk mających zastosowanie w gospodarstwach rolnych na terenie całej Polski, realizowanych w ramach działania 111 PROW 2007 - 2013 oraz informowanie o rezultatach zrealizowanych projektów i nowej perspektywie finansowej na lata 2014 - 2020. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, koordynujące całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a)zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację usług, w tym co najmniej: reżysera, publicystę odpowiedzialnego m.in. za przygotowanie scenariuszy; operatora kamery; osobę odpowiedzialną za montaż filmów; kierownika produkcji z doświadczeniem na stanowisku kierownika produkcji filmowej lub telewizyjnej; b)minimum jeden numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c)organizację pracy, która umożliwi Zamawiającemu łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. Podstawowe zadania Wykonawcy: Opracowanie i produkcja 7 filmów pt. Dobre praktyki w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, o tematyce opartej na wybranych zagadnieniach przedstawionych w Załączniku nr 8. a)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i wyprodukowania filmów, które będą przeznaczone przede wszystkim do emisji na stronie internetowej Fundacji, a także na stronach internetowych instytucji rolniczych, których celem będzie promocja dobrych praktyk stosowanych przy realizacji działania 111 PROW 2007-2013 oraz informowanie o zrealizowanych projektach i nowej perspektywie finansowej na lata 2014 - 2020. Filmy będą opracowane we współpracy i wyprodukowane z udziałem ekspertów z dziedziny rolnictwa, gospodarstwa wiejskiego oraz obsługi programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Eksperci powinny reprezentować instytucje finansowe, administrację rządową i samorządową oraz naukę. Długość każdego filmu po dokonaniu montażu będzie wynosić nie mniej niż 12 minut. W każdym filmie zaprezentowane zostaną minimum 2 gospodarstwa rolne lub zakłady przetwórcze, z co najmniej 2 województw oraz wypowiedź eksperta ekspertów. b)Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy harmonogram prac, spis proponowanych gospodarstw rolnych lub zakładów przetwórczych oraz wykaz ekspertów wraz z uzasadnieniem wyboru miejsc i osób. Zamawiający zaakceptuje harmonogram, spis i wykaz lub zgłosi do nich uwagi w terminie 4 dni od ich otrzymania. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawcy, który zastosuje się do nich niezwłocznie, bez dodatkowego wynagrodzenia. c)Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe scenariusze każdego z filmów w terminie najpóźniej 7 dni przed ich nagraniem. Zamawiający zaakceptuje scenariusze lub zgłosi do nich uwagi w terminie 4 dni od ich otrzymania. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawcy, który zastosuje się do nich niezwłocznie, bez dodatkowego wynagrodzenia. d)Udźwiękowienie, korekcję barwną, koncepcję grafik, animacji, czołówki oraz napisów wykona Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym. e)Ekipa zdjęciowa musi składać się przynajmniej z trzech osób: reżysera, opertora obrazu oraz operatora dźwięku. Minimalna ilość dni zdjęciowych na jeden film to 2 dni. f)Materiały filmowe zostaną wyprodukowane z użyciem profesjonalnego sprzętu w formacie 16:9 w jakości Full HD. g)Zdjęcia do filmów będą realizowane na obszarze co najmniej 8 województw, zarówno w pomieszczeniach jak i w plenerze. Należy uwzględnić również możliwość wykonania zdjęć w studio. h)Wykonawca w każdym z materiałów filmowych zapewni podkład muzyczny oraz udział lektora i/lub osoby prowadzącej, który będzie pełnił rolę komentatora, każdorazowo zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego scenariuszem. Podkład muzyczny może stanowić utwór specjalnie w tym celu skomponowany lub istniejący utwór muzyczny, do którego Wykonawca posiada lub nabył prawa autorskie. i)W każdym z filmów należy zamieścić logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 9. j)Materiał filmowy powinien odpowiadać minimalnym wymaganiom technicznym opisanym w Załączniku nr 11. k)Zamawiający, w terminie 4 dni od otrzymania wyprodukowanych filmów, zaakceptuje je lub w przypadku wystąpienia niezgodności z przedmiotem zamówienia, wniesie do nich uwagi. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawcy, który zastosuje się do nich niezwłocznie, bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję materiału filmowego na dowolnym nośniku umożliwiającym odtwarzanie emisję w Internecie najpóźniej do dnia 22 lipca 2015 r., co zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego. l)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania 5 000 sztuk płyt DVD, z których każda zawierać będzie cykl 7 filmów będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca dokona dystrybucji płyt DVD wraz z pismem przewodnim, zgodnie z listą dystrybucyjną (Załącznik nr 10) najpóźniej do dnia 22 lipca 2015 r. Każda z płyt zapakowana będzie w kopertę kartonową. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu projektu graficznego nadruku na płytę oraz na kopertę kartonową do akceptacji. Nadruk na płytę będzie zawierał minimum: tytuł cyklu, logotypy zgodne z Załącznikiem nr 9, znak napis identyfikujący rodzaj płyty (DVD). Na kopercie kartonowej znajdować się będzie minimum: tytuł cyklu,informację o zawartości płyty (tytuł oraz czas trwania każdego filmu), minimalne wymagania sprzętowe i lub systemowe, slogany i logotypy zgodnie z Załącznikiem nr 9, informację o zastrzeżeniu kopiowania i powielania filmu bez zgody posiadacza praw autorskich. m)W cenie usługi Wykonawca zapewni przeniesienie na Zamawiającego oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych do wszelkich utworów powstałych w ramach realizacji umowy, a w szczególności do każdego z filmów, na wszystkich polach eksploatacji, w tym: utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką (w tym drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo) w jakimkolwiek systemie i na jakimkolwiek nośniku m. in. płyta DVD, pendrive; wprowadzania do komputera oraz do sieci komputerowej i lub multimedialnej; publicznego udostępniania materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m. in. w Internecie); publicznego odtwarzania; użyczania i lub najmu; nadawania za pomocą wizji i lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stację naziemną; nadawania za pośrednictwem satelity; równoczesnego i integralnego nadawania m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych i sieci kablowych. Wykonawca oświadczy, że przeniesienie w w praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie. n)Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać zezwolenia od osób, których wizerunki zostaną utrwalone w materiale filmowym na ich rozpowszechnianie. o)Wykonawca zapewni archiwizację filmów na potrzeby Zamawiającego, przez okres 5 lat od zakończenia realizacji umowy. Materiały te będą archiwizowane na serwerze Wykonawcy, do którego Zamawiający będzie miał dostęp w każdym czasie. Zamawiający wymaga przeniesienia na siebie i Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi majątkowych praw autorskich do wszelkich utworów wytworzonych lub nabytych celem realizacji umowy. Zakres nabycia autorskich praw majątkowych przez Zamawiającego i Ministerstwo Rolnictwa Rozwoju Wsi będzie wystarczający do realizacji celu umowy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, nie późniejszego niż 22 lipca 2015 r. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach