Przetargi.pl
Zakup usług polegających na organizacji wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na organizacji wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie. Wykonawca zapewni: I) wykonanie zabudowy polskiego stoiska narodowego, czyli montaż i demontaż według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże teren zabudowy Wykonawcy w dniu 13.01.2014 r. (mapka załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca wykona zabudowę do dnia 16 stycznia 2014 r. do godz. 10.00. II) wykonanie dwóch projektów graficznych zabudowy stoiska narodowego spełniającego poniższe minimalne wymagania: - wykonanie zabudowy wystawienniczej o powierzchni wystawienniczej 170 m?, w tym wyposażenie stoiska w elementy zabudowy określone w wykazie wyposażenia załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanie zaplecza kuchennego, zaplecza na materiały informacyjno - promocyjne, sali konferencyjnej, miejsca do wykonywania pokazów gotowania oraz degustacji kuchni polskiej, III) 50 kart wielokrotnego wstępu na czas trwania targów; IV) 10 kart wjazdowych (7 na samochody osobowe, 1 na busa 20 osobowego, 1 na busa do 3,5 tony, 1 na samochód chłodnię) na czas trwania targów umożliwiających poruszanie się po terenie targów i parkowanie bezpośrednio na parkingu przy hali 11.2; V) 2 hostessy na cały okres targów, władające biegle językiem niemieckim i polskim, VI) wykonanie instalacji elektrycznej i zapewnienie przyłącza całodobowego prądu wraz z pokryciem kosztów zużycia energii elektrycznej w okresie trwania targów; VII) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej i zapewnienia przyłącza wodociągowego z dwoma zlewozmywakami dwukomorowymi wraz z pokryciem kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków do sieci wodno - kanalizacyjnej w okresie trwania targów; VIII) wyposażenie stoiska w internet wraz z pokryciem kosztów związanych z korzystaniem z przesyłu i odbioru danych w okresie trwania targów, IX) sprzątanie stoiska w dniach 17-26 stycznia 2014 r. po każdym dniu targów, X) demontaż stoiska w dniu 24.01.2014 r. do godz. 24:00, XI) obsługę gastronomiczną spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 17.01.2014 r. do dnia 26.01.2014 r. w tym: 1) w terminie od dnia 17 stycznia do dnia 19 stycznia 2014 r. w na stoisku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w hali 11.2: - codziennie od godz. 9:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (wędliny, sery, owoce, pieczywo) dla maksymalnie 25 osób, - codziennie od godz. 13:00 do godz. 16:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 25 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, owoce na platerach, deser (porcja ciasta lub deser w pucharkach), - zimne napoje gazowane i soki, 2) w terminie od dnia 20 stycznia do dnia 26 stycznia 2014 r. w na stoisku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w hali 11.2: - codziennie od godz. 9:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (wędliny, sery, owoce, pieczywo) dla maksymalnie 10 osób, - codziennie od godz. 13:00 do godz. 15:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 10 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, owoce na platerach, - zimne napoje gazowane i soki dla maksymalnie 10 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach