Przetargi.pl
Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w oparciu o kreatywność społeczności lokalnej

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w oparciu o kreatywność społeczności lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni:zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację projektu,minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny,organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych.Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu.W ramach zadań Biura, Wykonawca zapewni w szczególności:Organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia połączonego z wyjazdem studyjnym dla 45 osób.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:kompleksową organizację i realizację trzydniowego szkolenia połączonego z wizytą studyjną mającą na celu pokazanie kreatywności w rozwijaniu prowadzonej przez siebie działalności;nabór maksymalnie 45 uczestników z całego kraju, w szczególności doradców rolnych, członków lokalnych grup działania oraz liderów organizacji pozarządowych działających na obszarach wiejskich (transport na miejsce szkolenia uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);rekrutację uczestników, o których mowa w punkcie b) na podstawie wypełnionych i nadesłanych drogą elektroniczną kart zgłoszeniowych oraz informacji o uczestniku, opracowanych przez Wykonawcę ;zamieszczenie informacji o szkoleniu na stronie internetowej Wykonawcy oraz dystrybucję w formie elektronicznej zaproszeń do udziału w szkoleniu do wszystkich LGD w kraju, 16 Wojewódzkich Ośrodków Doradztwa Rolniczego oraz co najmniej 200 organizacji pozarządowych z całego kraju;Wszelkie pozostałe dokumenty i informacje będą zamieszczone do pobrania na stronie internetowej Wykonawcy (adres strony musi być podany w zaproszeniu).Zaproszenia oraz informacje o szkoleniu zamieszczane na stronie internetowej zostaną opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.opracowanie i realizację szczegółowego programu trzydniowego szkolenia w oparciu o ramowy program szkolenia stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ;co najmniej czterech wykładowców z wykształceniem wyższym, w zależności od tematyki wykładu, socjologicznym lub ekonomicznym oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 (dwóch) szkoleń lub seminariów o tematyce przedsiębiorczości w okresie ostatnich 3 lat;maksymalnie 45 zestawów szkoleniowych dla uczestników szkolenia, z których każdy zawierać będzie: teczkę kartonową (format A4, karton, zapinanych gumką),notatnik (format A5, papier offset 70-80g m2 biały w kratkę, min. 50 kartek),długopis (plastik, półautomat, 10 mm, wkład wymienny 0,5 mm),torbę papierową (wymiary: 230 x 330 x 75 mm.+ - 5 cm, papier kredowy lakierowany 120 g m2, uchwyt podwójny sznurkowy),poradnik pt. Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.salę szkoleniową w zakresie niezbędnym do realizacji programu szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:miejsce: Kraków,pojemność sali: co najmniej 50 osób, minimalne wyposażenie sali: obsługa techniczną, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony, stały , bezprzewodowy dostęp do Internetu;dwa noclegi ze śniadaniem w pokojach dwu lub trzyosobowych dla maksymalnie 45 osób, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju) w granicach administracyjnych miasta Kraków,w budynku z salą szkoleniową, o której mowa w punkcie h); obsługę cateringową szkolenia na terenie obiektu szkoleniowego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, z wyjątkiem obiadu podczas wyjazdu studyjnego, w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia oraz wykładowców, w szczególności: 5 przerw kawowych (kawa, herbata, woda ciastka), 3 dwudaniowych obiadów z napojami, 2 śniadania, 2 kolacje, zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie e);wyjazd studyjny na terenie województwa małopolskiego do przynajmniej dwóch podmiotów prezentujących kreatywne formy różnicowania działalności gospodarczej na obszarach wiejskich zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w podpunkcie e),transport autokarowy dla 45 uczestników szkolenia na trasie z miejsca zakwaterowania do miejsca przeznaczenia wyjazdu studyjnego i z powrotem;ubezpieczenie dla 45 uczestników szkolenia - NNW;opracowanie i wydruk zaświadczeń dla maksymalnie 45 uczestników o udziale w szkoleniu.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program szkolenia, o którym mowa w punkcie e) oraz listę wykładowców najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem szkolenia. Zamawiający w ciągu 4 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego programu szkolenia oraz listy wykładowców, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Wszystkie materiały szkoleniowe (program szkolenia, karta zgłoszeniowa, teczka, notatnik, długopis, torba papierowa oraz poradnik, o którym mowa w punkcie 3.2), program szkolenia, karty zgłoszeniowe, zaświadczenia o udziale w szkoleniu, a także prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Długopisy, ze względu na mały rozmiar, mogą być opatrzone samymi logotypami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Termin realizacji tej części zamówienia: do 15.12.2012 r.Opracowanie merytoryczne i przygotowanie na płycie CD o pojemności 700 MB - elektronicznej wersji poradnika pt. Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:zespół redakcyjny, składający się z co najmniej czterech osób, z wykształceniem wyższym socjologicznym lub ekonomicznym oraz wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac nad co najmniej 1 poradnikiem z zakresu aktywizacji społeczności na obszarach wiejskich lub biuletynu w tym zakresie, pod nadzorem kierownika zespołu redakcyjnego posiadającego wiedzę i doświadczenie niezbędne do merytorycznego nadzorowania prac nad poradnikiem;merytoryczne opracowanie i wykonanie elektronicznej wersji poradnika pt.: Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich w formacie umożliwiającym umieszczenie i odtworzenie na płycie CD, zawierającego co najmniej 5 arkuszy autorskich (arkusz autorski - 40.000 znaków typograficznych wraz ze spacjami lub 3.000 cm2 ilustracji) nt. przedsiębiorczości wiejskiej, rejestracji działalności gospodarczej, socjologicznych predyspozycji prowadzenia działalności gospodarczej, zarządzania firmą, możliwości pozyskania środków finansowych na działalność gospodarczą, rejestracji działalności gospodarczej - według następującego konspektu:OKŁADKA 1 - strona tytułowa wraz z logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. OKŁADKA 2 - informacja o sposobie finansowania projektu i informatora z funduszy KSOW, informacje redakcyjne.TREŚĆ OKŁADKA 3 - Logotypy i slogany wykonawcy i partnerów projektu. OKŁADKA 4 - Logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Minimalny zakres tematyczny: Zanim zostaniesz przedsiębiorcą. Uwarunkowania lokalne oraz aspekty psychologiczne zakładania działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.- Uruchamianie działalności gospodarczej. Prowadzenie działalności gospodarczej.- Innowacyjne przykłady działalności gospodarczej realizowanej na obszarach wiejskich.styl i język tekstów musi być dostosowany do specyfiki poradnika;merytoryczne i graficzne opracowanie poradnika, w tym korektę językową przed łamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po łamaniu tekstu, z uwzględnieniem poprawek Zamawiającego;50 kopii poradnika na płytach CD w opakowaniach zabezpieczających, wraz z nadrukiem zawierającym na okładce tytuł oraz logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ -zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Wybrany przez Wykonawcę ostateczny skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad poradnikiem. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu zespołu redakcyjnego, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd i treść poradnika muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą przygotowania elektronicznej wersji poradnika. Wykonawca wykona i dostarczy Zamawiającemu płyty z poradnikiem w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (płyt) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Teksty i zdjęcia zamieszczone w poradniku, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do poradnika zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.11.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach