Przetargi.pl
Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pt.: Konkurs internetowy i publikacja nt. dobrych praktyk stosowanych w procesie zarządzania Lokalną Grupą Działania, w tym dobrych praktyk stosowanych w procesie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pt.: Konkurs internetowy i publikacja nt. dobrych praktyk stosowanych w procesie zarządzania Lokalną Grupą Działania, w tym dobrych praktyk stosowanych w procesie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu pt. Konkurs internetowy i publikacja nt. dobrych praktyk stosowanych w procesie zarządzania Lokalną Grupą Działania w tym dobrych praktyk stosowanych w procesie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju. Wykonawca wykona w szczególności niżej wymienione zadania: a) zaproponowanie odpowiedniej nazwy Konkursu internetowego nt. dobrych praktyk stosowanych w procesie zarządzania Lokalną Grupą Działania w tym dobrych praktyk stosowanych w procesie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju (zwanego dalej Konkursem), odpowiadającej jego podstawowym celom i założeniom wskazanym w załączniku nr 6, Podstawowe cele i założenia konkursu. Propozycję nazwy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej 4 dni po podpisaniu umowy; b) zaprojektowanie i wykonanie logotypu Konkursu. Propozycję logotypu Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej 4 dni po podpisaniu umowy; c) sporządzenie Regulaminu Konkursu, uwzględniającego podstawowe cele i założenia przeprowadzenia Konkursu wskazane w załączniku nr 6, Podstawowe cele i założenia konkursu. Projekt Regulaminu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej 4 dni po podpisaniu umowy. Regulamin musi zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypu Konkursu oraz logotypów i sloganów wskazanych w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; d) wykonanie i uruchomienie portalu internetowego, zawierającego: logotyp Konkursu, nazwę Konkursu oraz logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl oraz link do strony www.ksow.pl; elektroniczny formularz zgłoszeniowy dla uczestników Konkursu. Uczestnikami Konkursu będą LGD (Lokalne Grupy Działania oraz beneficjenci i mieszkańcy obszarów objętych lokalnymi strategiami rozwoju). Formularz pod względem merytorycznym zostanie skonsultowany z Zamawiającym; Regulamin Konkursu; bieżące informacje o przebiegu Konkursu; możliwość głosowania na poszczególne LGD w zakresie dobrych praktyk stosowanych w procesie zarządzania Lokalną Grupą Działania w tym dobrych praktyk stosowanych w procesie wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju bez konieczności logowania; Portal musi w pełni funkcjonować najpóźniej 14 dni od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni niezbędne serwery oraz domenę, odpowiadającą nazwie, założeniom oraz celom Konkursu, jak również kompleksowe administrowanie portalem najpóźniej 14 dni od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Funkcjonalność portalu musi odpowiadać podstawowym celom i założeniom Konkursu wskazanym w załączniku nr 6, Podstawowe cele i założenia konkursu. e) opracowanie koncepcji, przygotowanie oraz przeprowadzenie akcji promującej Konkurs, adresowanej do potencjalnych uczestników Konkursu, czyli działań umożliwiających dotarcie z informacją o konkursie do Lokalnych Grup Działania, potencjalnych głosujących, a zwłaszcza mieszkańców obszarów wiejskich, w tym w szczególności: koordynacja działań Sekretariatów Regionalnych Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, w szczególności przesyłanie niezbędnych informacji i komunikatów w celu zaproszenia LGD do zgłaszania LGD oraz mieszkańców obszarów wiejskich do udziału w głosowaniu internetowym; promocja Konkursu w mediach o zasięgu ogólnokrajowym oraz regionalnym - zamieszczenie co najmniej po 3 komunikatów prasowe w minimum dwóch mediach ogólnopolskich oraz w minimum dwóch mediach regionalnych w każdym województwie (prasa oraz radio), z czego: - pierwszy - będzie dotyczył podstawowych celów i założeń Konkursu oraz możliwości przesyłania zgłoszeń do Konkursu, - drugi - terminu i zasad głosowania internetowego, - trzeci - wyników głosowania internetowego z podaniem terminu ogłoszenia ostatecznych wyników Konkursu. systematyczna aktualizacja komunikatów na stronie Konkursu oraz stronach KSOW (w porozumieniu z Zamawiającym). Wszelkie materiały graficzne wykorzystane w celu przeprowadzenia akcji promującej Konkurs muszą zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypu Konkursu oraz logotypów i sloganów wskazanych w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. f) przeprowadzenie Konkursu zgodnie z poniższymi założeniami: rozpoczęcie Konkursu, głosowanie internetowe i obrady Komisji Konkursowej powinny zostać przeprowadzone w terminie do dnia 13 grudnia 2013 r.; g) przeprowadzenie ewidencji i weryfikacji formalnej nadesłanych i zebranych przez Wykonawcę zgłoszeń. Przygotowanie raportu zawierającego podsumowanie weryfikacji formalnej. Raport musi zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypu Konkursu oraz logotypów i sloganów wskazanych w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; h) bieżący kontakt z uczestnikami Konkursu, w tym zapraszanie i potwierdzanie udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się podczas konferencji, opieka przedstawicieli Biura nad nominowanymi podczas uroczystości wręczenia nagród. W uroczystości wręczenia nagród weźmie udział maksymalnie 60 osób, w tym nagrodzeni i wyróżnieni. Wręczenie nagród odbędzie się w terminie do 22 grudnia 2013 r. Za kompleksową organizację gali odpowiedzialny będzie Wykonawca zamówienia; i) przygotowanie informacji o otrzymaniu nominacji i rozesłanie ich mailem do uczestników. Informacje o otrzymaniu nominacji muszą zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypu Konkursu oraz logotypów i sloganów wskazanych w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; j) organizację konferencji, w tym: zapewnienie sali na 60 osób w centrum Warszawy, wyposażonej w sprzęt audiowizualny, 2 mikrofony, nagłośnienie wraz z obsługą cateringową (kawa, herbata, ciastka, napoje zimne). Sala musi zostać oznakowana logotypem Konkursu oraz logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; zapewnienie nagród rzeczowych w postaci 3 tabletów o następujących minimalnych parametrach technicznych: - pamięć wbudowana: 16 GB, - pamięć RAM: 1 GB, - wyświetlacz: kolorowy, 16 M kolorów, - procesora: 1 GHz dla 3 najlepszych LGD w Konkursie; zapewnienie 3 pucharów z wygrawerowanym tekstem przedstawionym przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni po podpisaniu umowy dla 3 najlepszych LGD w Konkursie. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt pucharu w terminie najpóźniej 14 dni po podpisaniu umowy. Puchary zostaną dostarczone przez Wykonawcę w miejsce gdzie będzie się odbywała konferencja i zostaną wręczone 3 najlepszym LGD podczas konferencji; zapewnienie 30 dyplomów dla 30 wyróżnionych w tym 3 nagrodzonych LGD w Konkursie. Szczegóły techniczne dyplomów: - format A4, - gramatura papieru - ?250 g, - oprawa twarda - skórzana lub ze skóry ekologicznej i grawerowana Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt dyplomu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Dyplomy zostaną dostarczone przez Wykonawcę w miejsce gdzie będzie się odbywała konferencja i zostaną wręczone wyróżnionym w Konkursie LGD podczas konferencji; zorganizowanie gali wręczenia nagród dla 60 uczestników konferencji. 3 Organizacja prac Komisji Konkursowej 4 Przygotowanie publikacji dotyczącej wyróżnionych i zwycięskich projektów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dostępna na stronie internetowej www.fapa.com.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach