Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2012-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Poznajemy Smaki Mazowsza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia połączonego z wyjazdem studyjnym. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:kompleksową organizację i realizację jednodniowego szkolenia połączonego z wyjazdem studyjnym do co najmniej trzech gospodarstw oferujących atrakcyjne produkty tradycyjne, lokalne, ekologiczne lub innowacyjne rozwiązania z zakresu agroturystyki położonych w jednym z powiatów, o których mowa w punkcie c);transport 40 uczestników z miejsca szkolenia do trzech gospodarstw, o których mowa w punkcie a) i z powrotem;nabór 40 uczestników z terenów gmin wiejskich i miejsko-wiejskich powiatów: łosickiego, sokołowskiego, siedleckiego, węgrowskiego, mińskiego i garwolińskiego (transport na miejsce szkolenia uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);opracowanie zaproszeń dla uczestników, o których mowa w punkcie c), w szczególności: projekt, druk i dystrybucję co najmniej 40 zaproszeń do udziału w szkoleniu (w kolorze, format A4, papier 80 g m2), opatrzonych logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wszelkie pozostałe dokumenty i informacje mogą być zamieszczone do pobrania na stronie internetowej Wykonawcy (adres strony musi być podany w zaproszeniu);opracowanie i realizację szczegółowego programu jednodniowego szkolenia obejmującego co najmniej:- 2 godz. wykładu nt. podnoszenia atrakcyjności turystycznej i kreowanie wizerunku gospodarstw poprzez wytwarzane i oferowane w gospodarstwie produktów tradycyjnych, lokalnych i ekologicznych,- 2 godz. sesji roboczej nt. dzielenia się dobrymi praktykami i identyfikacji produktów tradycyjnych, lokalnych i ekologicznych wytwarzanych na terenie wschodniego Mazowsza,- wyjazd studyjny do co najmniej trzech gospodarstw oferujących atrakcyjne produkty tradycyjne, lokalne, ekologiczne lub innowacyjne rozwiązania z zakresu agroturystyki położonych w jednym z powiatów, o których mowa w punkcie c);salę warsztatową w Siedlcach, zgodnie z poniższymi wymaganiami:- pojemność sali: co najmniej 40 osób,- minimalne wyposażenie sali: krzesła i stoliki odpowiadające ilości uczestników, rzutnik do prezentacji multimedialnej, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony, stały dostęp do Internetu, flipchart, markery; obsługę cateringową na terenie obiektu, w którym odbywa się warsztat lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, dla 40 uczestników, zgodnie z programem warsztatów, o którym mowa w punkcie e), w szczególności: kawa herbata woda ciastka w czasie przerw,obiad dwudaniowy z napojami,co najmniej jednego wykładowcę z wykształceniem wyższym oraz kwalifikacjami i co najmniej 5-letnim doświadczeniem adekwatnym do programu warsztatów, w tym z zakresu popularyzowania produktów tradycyjnych i agroturystyki;transport autokarowy dla 40 uczestników szkolenia, na trasie z miejsca szkolenia do miejsca przeznaczenia wyjazdu studyjnego i z powrotem;ubezpieczenie dla 40 uczestników szkolenia - OC, NNW;Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program konferencji, o którym mowa punkcie c) oraz listę wykładowców (wraz z załączonymi CV jego członków) najpóźniej na dwa tygodnie przed terminem szkolenia.Wszystkie materiały na potrzeby szkolenia, w tym szczegółowy program szkolenia, zaproszenia,a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: najpóźniej do 30.11.2012 r.3.2 Opracowanie merytoryczne oraz druk katalogu pt.: Poznajemy Smaki Mazowsza. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką katalogu;przygotowanie projektu i druk 5 000 egzemplarzy katalogu pt.: Poznajemy Smaki Mazowsza, zawierającego co najmniej 40 autorskich tekstów prezentujących tradycyjne i lokalne specjalności kulinarne wytwarzane przez rolników prowadzących działalność agroturystyczną na terenie wschodniego Mazowsza, w oparciu o zebrane podczas warsztatów wnioski i materiały o produktach tradycyjnych, lokalnych i ekologicznych;Parametry techniczne:- wymiary format A5- ilość stron: 46 okładka- okładka w kolorze, foliowana, papier kredowy 350 g m2 - środek w kolorze, papier kredowy 90 g m2- łączona zszywkami styl i język tekstów musi być dostosowany do specyfiki katalogu; merytoryczne i graficzne opracowanie katalogu, przygotowanie do druku, w tym korektę językową przed łamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po łamaniu tekstu, z uwzględnieniem poprawek Zamawiającego;autorską dokumentację fotograficzną do tekstów (co najmniej 40 zdjęć różnej wielkości) i graficzną obróbkę fotografii, adekwatną do tematyki katalogu; zamieszczenie w katalogu wymaganych logotypów i sloganów wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad broszurą. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu zespołu redakcyjnego, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd i treść katalogu muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku. Wykonawca wykona i dostarczy katalog Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (katalogów) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Teksty i zdjęcia zamieszczone w katalogu, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do katalogu zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: najpóźniej do 31.01.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie udziału Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w targach Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego 2016
Dodano: 2016-07-19 - Kompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targi MSPO w Kielcach (II)
Dodano: 2016-07-14 - Kompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targi MSPO w Kielcach
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targach EUROSATORY
Dodano: 2016-04-18 - Organizacja i obsługa konferencji pt. Graphene Week 2016
Dodano: 2016-03-21 - KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI STOISKA WYSTAWIENNICZO-PROMOCYJNEGO NA TARGACH MIPIM W CANNES W DNIACH 15-18 MARCA 2016 R.
Dodano: 2016-01-15 - Wykonanie zabudowy 105 m2 powierzchni wystawienniczej stoiska Miasta Stołecznego Warszawy oraz koordynacja działań związanych z bieżącą obsługą i prawidłowym funkcjonowaniem stoiska na międzynarodowych targach inwestycyjnych MIPIM 2016, które odbędą się w dniach 15-18 marca 2016 w Cannes we Francji
Dodano: 2016-01-12 - Organizacja Konferencji Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawy: ZP-DS-52/15
Dodano: 2015-09-03 - Kompleksowa organizacja konferencji podsumowującej efekty realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach V osi priorytetowej POIiŚ Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych
Dodano: 2015-08-11 - Kompleksowa organizacja konferencji podsumowującej efekty realizacji projektu Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP (POL) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach II osi priorytetowej POIiŚ w Warszawie
Dodano: 2015-08-06