Przetargi.pl
Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt.: X Dni Przedsiębiorcy Rolnego.

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt.: X Dni Przedsiębiorcy Rolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni organizację konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego w terminie od dnia 5 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. odbywającej się w Kujawsko-Pomorskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział w Przysieku: 87-134 Zławieś Wielka. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Obsługi, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z organizacją konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową organizację konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego, a)minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny, b)organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura Zamawiającemu i uczestnikom konferencji, Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. Czas odpowiedzi na zapytanie e-mailowe nie może przekroczyć 2 dni roboczych. Do zadań Biura należy zapewnienie: 1.Oznakowania sali w której odbędzie się część plenarna a także 3 sal, w których odbędą się panele dyskusyjne - sale powinny zostać oznakowane w sposób widoczny logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 2.Naboru minimalnie 160 a maksymalnie 200 uczestników konferencji. Uczestnikami konferencji będą: rolnicy i przedsiębiorcy rolni, doradcy rolni, pracownicy naukowi uczelni i instytutów rolniczych, przedstawiciele instytucji administracji państwowej, pracownicy firm obsługujących rolników i rolnicy. 3.Zakwaterowania, wraz ze śniadaniem, maksymalnie 80 noclegów dla: wykładowców i uczestników w hotelu o standardzie co najmniej 2 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jedno- i dwuosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 4 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. w granicach administracyjnych gminy Zławieś Wielka, województwo kujawsko - pomorskie lub w odległości nie większej niż 20 km od gminy Zławieś Wielka, województwo kujawsko - pomorskie. W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie położone w odległości większej niż 0,5 km od Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Przysieku, wykonawca zapewni transport uczestników z miejsca zakwaterowania do ww. obiektu, w terminie od dnia 5 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce zakwaterowania w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy, szczegółowa kalkulacja kosztów. 4.Wyżywienia dla minimalnie 160 a maksymalnie 200 uczestników - zgodnie z poniższymi wymaganiami: w dniu 5 marca 2014 r.: dwudaniowy obiad o godz.12:00, gorąca zupa i danie mięsne lub wegetariańskie do wyboru, jarzyny i surówki, serwis kawowy - 1 podanie godz. 15:30, kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, uroczysta kolacja o godz. 19:00, danie ciepłe: strogonow, żurek, dania zimne: 3 rodzaje wędlin, sery, warzywa i pikle, pieczywo, kawa, herbata, min. 2-3 rodzaje ciast. w dniu 6 marca 2014 r.: serwis kawowy w przerwie o godz. 10:00, kawa, herbata, woda mineralna, ciastka. dwudaniowy obiad o godz. 13:00, gorąca zupa i danie mięsne lub wegetariańskie do wyboru, jarzyny i surówki. 5.Tłumaczenia pisemnego z języka niemieckiego na język polski maksymalnie 60 000 znaków tekstu. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do tłumaczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6.Tłumaczenia ustnego: A.W dniu 5 marca 2014 r. a)symultaniczne z języka niemieckiego na polski i odwrotnie w dniu 5 marca 2014 r. od godz. 13:00 do godz. 15:30, Wykonawca zapewni kabinę do tłumaczenia symultanicznego wraz z ilością słuchawek dostosowaną do liczby uczestników konferencji. b)konsekutywne od godz. 15:30 do godz. 19:00 - w trzech grupach dyskusyjnych równocześnie -3 grupy dyskusyjne 3,5 godzin, co najmniej 1 tłumacz na każdą grupę (w sumie 10,5 godzin tłumaczenia), od godz. 19:00 do godz. 22:00 - rozmowy rolników z Polski i Niemiec - co najmniej 3 tłumaczy, W trakcie przerw jak i rozmów rolników tłumacze będą dostępni dla uczestników konferencji. B.w dniu 6 marca 2014 r. a)konsekutywne od godz. 8:30 do godz. 13:00 - co najmniej 1 tłumacz. Tłumacze powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy tłumacza, co najmniej jeden tłumacz powinien posiadać wykształcenie wyższe filologiczne (język niemiecki). 7.Realizacji ramowego Programu Konferencji, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. a)Konferencja podzielona jest na część plenarną, równoległe panele dyskusyjne: I panel: produkcji roślinnej, II panel: produkcji mleka, III panel: produkcji trzody. W ramach programu pierwszego dnia konferencji Wykonawca zapewni po dyskusji w grupach panelowych od godz. 18:30 do godz. 19:00 podsumowanie pierwszego dnia konferencji i przedstawienie przez moderatorów najważniejszych tematów dyskutowanych w grupach panelowych. Ponadto dla zainteresowanych uczestników konferencji od godz. 19.00 do godz. 22:00 odbędą się bilateralne rozmowy rolników z Polski i Niemiec. Wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu podpisania umowy szczegółowy program konferencji wraz z listą proponowanych wykładowców. b)Wykonawca zapewni co najmniej 4 ekspertów (wykładowców moderatorów) z wykształceniem co najmniej wyższym z zakresu rolnictwa lub ekonomii oraz co najmniej 5 latnim doświadczeniem w pracy na rzecz rozwoju obszarów wiejskich ilub rolnictwa, w tym co najmniej 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji zwierzęcej i ekonomiką produkcji zwierzęcej, 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji roślinnej, 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji mleka. Wszyscy eksperci będą posiadać doświadczenie udziału jako wykładowcy lub moderatorzy, w co najmniej 3 konferencjach dotyczących rozwoju obszarów wiejskich c)Ponadto Wykonawca zapewni prezentacje 3 - 4 gospodarstw przez osoby prowadzące gospodarstwa (specjalizujących się produkcji: trzody chlewnej, produkcji roślinnej, produkcji mleka) w trakcie każdego panelu, odpowiednio do tematu panelu. Zaprezentowane zostaną gospodarstwa o wielkości większej niż średnia krajowa i dobrych wynikach ekonomicznych, w których stosowane są nowoczesne rozwiązania organizacyjne i techniczne; przynajmniej z terenu 3 województw z Polski oraz przynajmniej 3 gospodarstwa z terenu Niemiec. Przy czym w każdym panelu zostanie zaprezentowane co najmniej 1 gospodarstwo z Niemiec przez osoby zarządzające danym gospodarstwem. Szczegółowy program konferencji a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 8.Materiałów konferencyjnych, w tym: a)teczka kartonowa: format A4, karton, zapinane gumką, b) notatnik: format A5, papier offset 70-80g m2 biały w kratkę, min. 50 kartek, c) identyfikator: wymiary: 7cm 4,5cm (+ - 2 cm), z nadrukiem nazwy konferencji oraz daty, z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska uczestnika konferencji, d) opracowanie merytoryczne minimum 20 stron, które zawierać będzie streszczenie konspekt prezentację i lub treść wykładów przygotowanych w związku z konferencją. W opracowaniu zostanie także zawarty tekst przetłumaczony, o którym mowa pkt 5. Wykonawca zapewni druk opracowania - maksymalnie 200 szt. oraz dystrybucję wśród wszystkich uczestników konferencji. Uwaga: Ilość materiałów konferencyjnych dostosowana zostanie do ilości osób uczestniczących w konferencji. Wszelkie materiały powstałe w ramach realizacji projektu, w tym materiały konferencyjne zawierać będą stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ z wyjątkiem identyfikatorów, które będą zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypów określonych w załączniku nr 8 pkt. b do SIWZ. Wykonawca zapewni powyższe usługi zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ Program Konferencji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną